A Search Off the Road podcast új epizódjában.
A Google csapata megosztott néhány részletet a Google Search Central portál (amelyet Google Search Center néven ismerünk) elindításáról, amely felváltotta a Google Webmestereket.
Tavaly ősszel már beszéltünk arról, hogy a fejlesztők elavultnak tartják a “webmester” szót, és hogy egyik SEO sem hívja így magát. Ezzel kapcsolatban döntöttek a márkanevekről, és akkor is elindították a Google Search Central Community platformot – referencia blogot az optimalizálók számára.
Alapvetően a fejlesztők arról beszéltek, hogy nehézségekbe ütközik egyszerre több erőforrás átvitele egy portálra: a Google Search Central akár négy Google-forrást is tartalmaz. A korábbi Google Webmesterek mellett tartalmazza a webhelyekről származó összes Google háttérinformációt és 13 blog tartalmát.
John Mueller főként az optimalizálás nehézségeiről és a SEO-folyamatokról beszélt. Lizzie Harvey, a Google technikai szerkesztője figyelt az átállási folyamat során elkövetett időzítésre és hibákra. A podcast megemlíti az Egyablakos Súgó létrehozásának idejét és annak átnevezésének okát is.
Ha pedig többet szeretne megtudni az erőforrások átadásáról, de nincs lehetőség angol nyelv hallgatására, használhatja ennek a podcastnak az átiratát.