More

    A Google bejelentette a komplex keresési lekérdezések feldolgozásának technológiáját-MUM

    A MUM (Multitask Unified Model) olyan kéréseket kell kezelnie, amelyekre nincs egyszerű válasz.

    A Google I / O 2021 konferencián a keresőmotor új technológiát mutatott be összetett felhasználói lekérdezések feldolgozására. A Google ehhez BERT-et használt. Az új mum technológia a transzformátor architektúrán is alapul, de sokkal erősebb. A search alelnöke, Pandu Nayak szerint ez 1000-szer erősebb.

    Mi érdekes a Multitask egységes modellben

    Például ezt a forgatókönyvet vettük: egy felhasználó felmászott az Adams-hegyre, jövő ősszel pedig Fuji-t akar mászni. Kíváncsi, mit kell tennie másképp, hogy felkészüljön a Fuji mászásra.

    Most a Google segíthet kitalálni, de sok lekérdezést kell megadnia: meg kell találnia az egyes hegyek magasságát, az őszi szokásos hőmérsékletet, a túraútvonalak összetettségét stb.

    A MUM technológia segítségével a Google képes lesz azonosítani a két hegy közötti különbségeket és hasonlóságokat, valamint olyan anyagokat mutatni, amelyek segítenek kiválasztani a megfelelő felszerelést és felszerelést a Fuji hegymászásához ősszel. Hogyan kell működnie:

    Többnyelvűség

    A mamát 75 nyelven és egyszerre több feladatban is oktatják.

    Például a Fuji-hegyről nagyon hasznos információkat japánul írnak. Jelenleg a felhasználó csak akkor találja meg, ha japánul keres. De Anya elemezheti a különböző nyelvű forrásokból származó adatokat, és ezeket az információkat felhasználhatja, hogy releváns eredményeket találjon a felhasználó nyelvén.

    OLVASS TOVÁBB:  25% kedvezmény a helyszíni elemzésre a májusi ünnepekre!
    OLVASS TOVÁBB:  Instagram Facebook Instagram lehet fizetni???????????

    Google анонсировал технологию обработки сложных поисковых запросов — MUM

    Ebben az esetben, amikor a felhasználó Googles Fuji hegymászás, akkor használja anya, hogy megtudja, hol élvezheti a legjobb kilátás nyílik a hegyekre, hol talál meleg források és népszerű ajándékboltok — az információ, hogy a leggyakrabban megtalálható a japán.

    Kép-és videófelismerés

    A MUM technológia nemcsak a szöveget, hanem a képek tartalmát is megérti. A jövőben ehhez kapcsolódhat a videó és a hang is. Például egy felhasználó lefényképezi a túrabakancsát, és felteszi a kérdést: “használhatom-e őket kirándulásra a Fuji-hegyre?”. 

    Google анонсировал технологию обработки сложных поисковых запросов — MUM

    Az anya feldolgozza a kép tartalmát, a kérés célját, és közli a felhasználóval, hogy megfelelő-e a készüléke, és milyen egyéb felszerelést kell készíteni.

    Mikor fog működni az anya technológia

    A Google eddig a MUM belső tesztelését végzi, és nem nevezi meg a bevezetési dátumot.

    Úgy látjuk, hogy a MUM technológia nagy lépés a felhasználóbarát, lekérdezés-megértő keresés felé vezető úton, hogy ideális esetben legyen. Várjuk a bevezetést, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a technológia valóban olyan jó, mint a fejlesztők szerint.

    Mit gondolsz anyáról? Írja meg gondolatait a megjegyzésekbe!

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában