More

    A Google az alapértelmezett adatok alapján állítja be a hozzárendelést

    Minden új művelethez-Google Ads konverziók.

    A Google Ads hamarosan megváltoztatja az összes új konverziós művelet modelljét: alapértelmezés szerint ez adatalapú hozzárendelés lesz.

    Google установит атрибуцию на основе данных по умолчанию1

    “Az adatalapú hozzárendelés lehetővé teszi számunkra, hogy a megfelelő pontszámot hozzárendeljük minden interakciós ponthoz. Az automatikus ajánlattételi megbízásnak és az adatalapú hozzárendelésnek köszönhetően 18% – kal csökkent az értékesítés költsége az utolsó kattintáshoz képest ” – mondta Lara Harter, a DocMorris internetes Marketing vezetője.

    A Google októberben hozza nyilvánosságra a frissítést, és 2022 eleje előtt tervezi az összes Google Ads-fiók összekapcsolását.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex folytatja harcát az Afisha védjegyért

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában