More

    A Google Analytics 4 telepítése a webhelyére

    A Google Analytics 4 erőforrás új típusának megismerése: az első lépések, címke beállítása a webhelyen, majd annak ellenőrzése, hogy mindent jól csinált-e. A Google Analytics 4 egy új típusú Google Analytics-tulajdonság, amely a jövőben minden felhasználó számára szabványossá válik. Fontos különbség az előző erőforráshoz képest, hogy a Universal Analytics munkamenetekre építette az elemzéseket, míg a Google Analytics 4-ben minden az események alapján működik. A felhasználó és a webhely közötti bármilyen interakció eseménynek minősül.

    Még nem szabad elárasztania a Universal Analytics-et, a Google Analytics előző verzióját. De javasoljuk egy új erőforrás létrehozását az adatgyűjtés megkezdéséhez.

    Hol kezdjem

    A Google Analytics szolgáltatásban lépjen az adminisztrátor fülre, és az “Erőforrás” blokkban válassza a “Frissítés GA4-re” lehetőséget. Létrehoz egy új forrást, míg a régi nem tűnik el sehol.

    A Google Analytics 4 telepítése a webhelyére

    A kezdőképernyőn kattintson az Első lépések gombra.

    A Google Analytics 4 telepítése a webhelyére

    A megnyíló lapon kattintson az “Erőforrás létrehozása” elemre, és lépjen a beállításokhoz. Adja meg a címet a lehető legtisztábban. Megadhatja például, hogy melyik erőforrást használja. A többi adatot a Universal Analytics szolgáltatótól fogjuk kinyerni.

    A Google Analytics 4 telepítése a webhelyére

    Változtatások mentése – létrehozott egy új Google Analytics-tulajdont 4.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet a legtöbbet kihozni az eLamából: A funkciók és eszközök áttekintése

    Most lépjen az adatgyűjtés beállításához a Google jelzés aktiválásához.

    A Google Analytics 4 telepítése a webhelyére

    A GA4 egy fontos változást vezet be – az adatfolyamokat. Ezek az erőforrás adatforrásai, amelyek nélkül a GA4 nem lesz képes információkat gyűjteni.

    A Google Analytics 4 telepítése a webhelyére

    Ha adatokat nyomon követ a webhelyén, akkor ezen a lapon kódot gyűjthet az elemzés beállításához a webhelyen.

    A jobb oldalon a mutatóazonosító található – hasznos, ha elemzéseket állít be a Google Címkekezelő használatával. Ha még nem dolgozik a címkekezelővel, javasoljuk annak telepítését: így a különböző hirdetési rendszerek címkéit egyetlen felületen kezelheti. A webes szemináriumon részletesebben beszélgettünk a GTM felállításáról.

    Az alábbiakban láthatja, hogy a címke milyen adatokat fog követni. Alapértelmezés szerint az összes esemény nyomon követése be van kapcsolva, de beállíthatja azokat, amelyekre szüksége van.

    Jelölje meg webhelyét a GTM használatával, vagy hozzon létre újat. Ha már használja a GTM-et, kattintson a “Meglévő címke használata az oldalon” gombra.

    OLVASS TOVÁBB:  Natasha, mindent teszteltünk: hogy mémek legyünk-e vagy sem a hirdetésekben

    A Google Analytics 4 telepítése a webhelyére

    Kövesse a Google Címkekezelő lapon található utasításokat.

    Címke beállítása a webhelyen

    Másolja a mutató azonosítóját, és folytassa az új címke létrehozásával a GA4-ben. Ez a “Tallózás” vagy az “Új címke” lapon tehető meg.

    OLVASS TOVÁBB:  Natasha, mindent teszteltünk: hogy mémek legyünk-e vagy sem a hirdetésekben

    A Google Analytics 4 telepítése a webhelyére

    A megnyíló ablakban válassza ki a címke típusát.

    A Google Analytics 4 telepítése a webhelyére

    Ezután adja meg a metrika azonosítóját. Alapértelmezés szerint az összes oldal ki van jelölve, aktiválhatja azokat. Most tegye közzé a változtatásokat.

    Hogyan ellenőrizhető, hogy minden megfelelően van-e telepítve

    Különböző módon ellenőrizheti, hogy minden megfelelően van-e konfigurálva.

    Előnézet a GTM-ben

    A Google Analytics 4 telepítése a webhelyére

    Adja meg azt az információt, hogy melyik webhelyen szeretné ellenőrizni a címkéket.

    A Google Analytics 4 telepítése a webhelyére

    A “Valós idejű jelentés”

    Ellenőrizheti, hogy a látogatók eljutnak-e a webhelyre, és hogy az információkat a GA4-jelentések “Valós idejű jelentése” küldi-e.

    Ha a felhasználó már meglátogatta a webhelyet, a jelentés ezt megmutatja.

    A Google Analytics 4 telepítése a webhelyére

    Ne feledje, hogy az adatok késéssel jelenhetnek meg.

    Hogyan állíthat be eseményeket a meglátogatott oldalakhoz, vagy kattintson egy gombra, tekintse meg csatornánkat.

    Az anyag “A Google Analytics 4 létrehozása és telepítése” című videó alapján készült.

    Friss cikkek

    A Windows védelme: szisztematikus megközelítés

    A védelmi intézkedések strukturálása és konfigurálása különböző szakaszokban, 20215. február 26., https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2558/og_image/99b52ce494fff4e99d818403950ffa3a.png A legutóbbi cikkben elemeztünk egy gyanús fájlt, sőt azonosítottunk néhány mintát,...

    A hét legfontosabb eseményei: Remélem, hogy a Clubhouse for Android

    Az éterben rendszeres Likeny-emésztés folyik a legújabb és okosabb anyagokkal. Ebben az epizódban megismerhetjük a Clubhouse régóta várt Android-fejlesztőjét, és boldog 12. születésnapot kívánunk...

    A weboldalon található szövegek olvasása [Kutatási áttekintés]

    Igaz, hogy most senki nem olvas szövegeket a weboldalakon? Frissítettük a kutatás áttekintését és kihoztunk néhány tippet: mit tegyünk annak érdekében, hogy az...

    Hogyan lehet megduplázni egy híroldal forgalmát. Ügy

    A híroldalak promóciójának megvan a maga sajátossága. A keresési látogatások nem jelentik a legnagyobb részét a híroldalakra irányuló forgalomnak. A legtöbb áttétel más forrásból...

    “A Scratch után rájöttem, hogy nem akarok abbahagyni a programozást”

    Polina Sedakova - oktatási projektjeiről és az utolsó játékról, a Pacman feldolgozásáról, 20213. február 25-től133https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2557/og_image/481635c3b9df7bf894c129f7828350a3.png Polina Sedakova 10 éves. Két hónap alatt...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában