More

    A Google Ads új hirdetési formátummal rendelkezik-tennivalók

    Célja a helyi reklám a szállodák, rendezvények, túrák, látnivalók.

    A Google Ads reklámot indított az új Tickets&Hours blokkban az idegenforgalmi üzlet népszerűsítése érdekében. A dolog, hogy a hirdetés tartalmaz egy fotót, egy linket a foglalás, információt az ár, valamint a cég. A Google automatikusan létrehoz egy hirdetést a webhely adatai alapján.

    В Google Ads появился новый формат объявлений — Things to do1

    A hirdető meghatározza a kampány költségvetését, és stratégiát választ. Minden Keresési kampánystratégia elérhető a tennivalók számára, kivéve a megjelenítések célarányát.

    Az új hirdetések használatának megkezdéséhez be kell nyújtania egy alkalmazást a Google-nak. Az új blokkról többet olvashat a segítségben.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google Ads megváltoztatta a hirdető személyazonosságának megerősítésére vonatkozó szabályokat

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában