More

    A Google Ads hirdetői kattintások nélkül több megjelenítési kérelmet kapnak

    Csakúgy, mint azok a Kérések, amelyek megfelelnek a Szolgáltatás adatvédelmi szabványainak.

    A Google Ads blogjában a keresési és dinamikus hirdetési kampányok frissítéséről számolt be. A jelentés megjeleníti a 2021. február 1. óta gyűjtött adatokat. A frissítés lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy relevánsabb kulcsszavakat találjanak hirdetéseikhez és kulcsfontosságú oldalaikhoz.

    Az új adatok olyan lekérdezéseket tartalmaznak, amelyek jelentős Keresési hangerővel rendelkeztek. Egyes hirdetők a kérelmek 4-7-szeres növekedéséről beszélnek.

    A Google azt is elmondta, hogy a következő néhány hónapban a szolgáltatás további változásokat kíván bevezetni a történelmi adatok feldolgozásának irányában. Például a 2020.szeptember 1-je előtt összegyűjtött összes olyan adat, amely nem felel meg a Google jelenlegi adatvédelmi szabályainak, 2022. február 1-jéig lesz elérhető, majd törlésre kerül.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex frissítette a Turbo oldal diagnosztikáját

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában