Lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy kezeljék a keresési és a normál Shopping-kampányok célzási stratégiáit.
A Google Ads tavaly nyáron új intelligens ajánlattételi funkciót vezetett be. Az ajánlattételi stratégiák portfóliójának elkészítéséhez használták fel őket. A Google most hozzáadta az összes fiók kezelését a kezelői fiók egyetlen portfólióján keresztül. A különféle kampányokból származó stratégiák egyetlen portfólióba való egyesítésével nő a hatékonyság és könnyebb az optimalizálás – jegyzik meg a fejlesztők a blogon.
Ugyanakkor, ha leválaszt egy Google Ads-fiókot és egy kezelői fiókot, amelyhez egyetlen stratégia-portfólió van hozzárendelve, akkor a Google Ads-kampány megjelenítései leállnak, amíg új stratégiát nem választanak. A kampányok az összes kampány ajánlattételi stratégiájához hozzárendelhetők és eltávolíthatók minden olyan Google Ads-fiókból, amelyhez hozzáféréssel rendelkezik.
Emlékeztetőül: az év elején a Google Ads új eszközt adott hozzá az intelligens stratégiák meghatározásához.