More

    A Google Ads beszámolt az iOS új verziójával kapcsolatos változásokról

    A megváltozott Adatvédelmi irányelvek miatt a hirdetési beállítások számos változáson mentek keresztül.

    A Google Ads egy blogbejegyzésben számolt be arról, hogy az iOS frissítés hogyan befolyásolja a hirdetőket. Emlékeztetünk arra, hogy az iOS 14.5 rendszerben az Apple felkéri a felhasználókat a Bizalmas adatok felhasználására, amely számos Google Ads eszközt tartalmaz.

    Itt van, mi fog változni az iOS frissítés a hirdetők:

    • A & GCLID = {gclid} paraméter többé nem kerül hozzáadásra a hirdetéskattintásokhoz, az alapértelmezett üres szöveg pedig a ValueTrack {gclid} – hez lesz hozzárendelve.

    • A Google leállítja a click ID GCLID küldését a hirdetési forgalomhoz az iOS 14 rendszerben.

    • A Google elindít egy új URL-paramétert, amelyet kifejezetten az Apple szabályaihoz igazítanak, és segít a hirdetőknek az iOS-es hirdetések eredményeinek értékelésében.

    • Az Apple frissítés bevezetése során ingadozhatnak a megjelenítési kampányok. A fejlesztők azt is javasolják, hogy lehetővé tegyék a közönség bővítését remarketing és e-mail címek, valamint hasonló közönség számára minden hirdetési csoport számára.

    • Az iOS-Alkalmazások népszerűsítésére tervezett kampányok észrevehetően csökkenhetnek a reach-ban, különösen azok, amelyek az elkötelezettségre összpontosítanak.

    OLVASS TOVÁBB:  A Search Console hibával e-maileket küldött az SEO-nak

    Emlékeztetünk arra, hogy korábban az Apple két új módszert ajánlott fel a reklám hatékonyságának értékelésére a felhasználók nyomon követése nélkül.

    OLVASS TOVÁBB:  Webhely-feltérképezési költségkeret - releváns 2021-ben

    Friss cikkek

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában