More

    A forgalom elvezetése az Instagram – ba a “Stories-feed” útvonalon keresztül, vagy 9 kreatív reposting mechanika

    Azt hiszem, észrevetted, hogy az elmúlt évben új trend alakult ki a tartalomemberek körében: saját háttér hozzáadása a bejegyzések történetekbe történő áthelyezésekor. Leggyakrabban ez csak vizuális növekedést eredményez, de mi a helyzet a számokkal?  

    Sajnos nincs mágikus formula a forgalom elvezetésére, de ha megérti, hogy a fogyasztó hogyan reagál a kreatív hívásokra, akkor megsokszorozhatja az elkötelezettség növelésének esélyét.  

    Felhívjuk figyelmét 9 mechanika a Bloome csapatból: 

    • növelje az aktivitási mutatókat a poszt alatt; 
    • javítani kell a takarmány és a történetek közötti kapcsolatot. A szalag egy film, a történetek egy TV-sorozat, de csak egy producer van, igaz?
    • a képregény univerzumunk ötletei inspirálják őket, majd adaptálják őket a projekthez vagy a márkához. 

    Azok a médiapiaci szereplők, akik ezeket a mechanikát gyakorolják, már régóta átalakították az előfizetői hűséget statisztikává, tehát vegye fel a fedélzetre! 

    1. Felejtsd el azonnal! 

    A hozzáférhetetlenség olyan ütőkártya,amelyre szinte mindenki esik. Csak hagyja, hogy a követő tudja, hogy nem tud nézni valamit, mivel mindent megtesz annak érdekében, hogy másképp bizonyítsa. Ennek eredményeként a forgalom összeolvad a történelemből a posztra. 

    Слив трафика в Instagram маршрутом «Stories – лента», или 9 механик креативного репоста

    Hogyan kell gyorsan csinálni: 

    • a PicsArt matricákban írja be az ” érzékeny tartalom»; 
    • mentés, másolás és átfedés a reposton; 
    • kész! 
    OLVASS TOVÁBB:  7 szabály segít a munka és az élet egyensúlyának kialakításában. Szakértői tanács

    2. Mi az erő, testvér? A platform eszközök! 

    Néha az Instagram sikoltozik: Nos, itt van az összes cuccom egy hűvös eszközért, mi másra van szüksége? 

    Azt hiszem, észrevetted, hogy a befolyásolók és a projektek ebben az évben aktívan használják a “reakciókat” a történetekben. És jó okkal. Ez egy nagyszerű lehetőség, hogy növeljék a véleményét történetek, ha még mindig van egy repost-ez egy dupla forgalom egy bejegyzést. 

    OLVASS TOVÁBB:  IPS vagy AMOLED: mi a különbség az ilyen típusú képernyők között, és melyik a jobb választani

    Továbbá, tematikus matricák a platform munka hűvös (a lényeg az, hogy nem kap végzett el). Természetesen a jó öreg vetélkedők a poszthoz kapcsolódnak.   

    Слив трафика в Instagram маршрутом «Stories – лента», или 9 механик креативного репоста

    Слив трафика в Instagram маршрутом «Stories – лента», или 9 механик креативного репоста

    Слив трафика в Instagram маршрутом «Stories – лента», или 9 механик креативного репоста

    3. Szerencsejátékosok, a helyszínen? 

    Kreatív ötlet, nincs csalás (vagy további szerkesztés a mi esetünkben).  

    Слив трафика в Instagram маршрутом «Stories – лента», или 9 механик креативного репоста

    4. Hozzon létre egy háttértörténetet 

    A képlet itt egyszerű: annál jobb, hogy rock a téma a post, annál jobb lesz. Egyetértek azzal, hogy sokkal ízletesebbnek tűnik, mint a kézitáskákról szóló repost a palacsinta történetek között.   

    Слив трафика в Instagram маршрутом «Stories – лента», или 9 механик креативного репоста

    Слив трафика в Instagram маршрутом «Stories – лента», или 9 механик креативного репоста

    Слив трафика в Instagram маршрутом «Stories – лента», или 9 механик креативного репоста

    Слив трафика в Instagram маршрутом «Stories – лента», или 9 механик креативного репоста

    Слив трафика в Instagram маршрутом «Stories – лента», или 9 механик креативного репоста

    Слив трафика в Instagram маршрутом «Stories – лента», или 9 механик креативного репоста

    5. Mutassa meg, hogy a tartalom” főtt”” 

    Erre akarok koncentrálni. Úgy gondolom, hogy a tartalomkészítők meg fogják érteni, hogy az előfizető nem mindig értékeli a posztot, azt gondolva, hogy két másodperc alatt készült, gyors kézzel. 

    OLVASS TOVÁBB:  A Likeney legjobb tartalma 2020-ra

    Az ilyen reakció elkerülése érdekében néha fontos, hogy megnyissuk a függönyt, és megmutassuk, hogyan dolgozunk a kiadványokon. Ez az a fajta bejelentés, amely táplálja az értéket. 

    Слив трафика в Instagram маршрутом «Stories – лента», или 9 механик креативного репоста

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában