More

    A finom művészet mértékkel éttermi számlák

    A moderátor az étterem számlájának fenntartásának egyik legfontosabb résztvevője. A megjegyzésekre való reagálás, a munkaidő orientálása, egy hasonló fénykép készítése egy éttermi jelzéssel, asztalfoglalás – csak feladatainak egy része. Én, Anton Udodov, 7 éve vezetem a KURAGA ügynökséget, ahol az egyik legfontosabb jellemző az éttermek közösségi hálózatainak fenntartása. Ebben a cikkben osztom a tapasztalataimat, és elmondom, hogy miért egy moderátor egy étterem digitális arcvezérlője, és hogyan függhet minden a munkájától. 

    Moderátor és Közösségi menedzser-miért zavarja őket mindenki? 

    A moderátor a közösségi menedzser jobb keze.  

    Mit csinál egy közösségi menedzser? Létrehoz egy közösséget az étterem körül, elemzi a jelenlegi állapotot, új közönséget vonz, kommunikációt épít, tervet dolgoz ki a vendégek hűségének növelésére, hírnévvel dolgozik, rendezvényeket szervez.  

    A moderátor segít a közösségi menedzser által létrehozott stratégia megvalósításában is. Ahhoz, hogy a feladatokat kap a KPI, majd belekezd visszajelzéseket a számlán: reagál a negatív, mind pozitív, orientálja a felhasználók által az alapvető adatokat, számokat említ, valamint a folyamatok őket, tartja a kapcsolatot az összes résztvevő. 

    Hogyan reagáljunk a megjegyzésekre és az üzenetekre? 

    A felhasználók összes üzenete három típusra oszlik: negatív, semleges, pozitív. Ezeknek a típusoknak saját válaszszabályaik vannak. 

    1. Negatív. 

    Fontos a konstruktív negativitás feldolgozása: legyen udvarias és a lehető leghidegebb, próbálja meg a párbeszédet privát üzenetekbe vinni, hogy ne okozzon pánikot a megjegyzésekben, kérjen bocsánatot, ha szükséges, vonja be a vezető kollégákat, ha meg kell mutatnia a felhasználónak, hogy fontos és hallott. 

    Тонкое искусство модерации в аккаунтах ресторана

    Тонкое искусство модерации в аккаунтах ресторана

    2. Semleges. 

    Ezek néhány semleges kérdés vagy igenlő javaslat. Válaszul rájuk, kérdezze számláló kérdések, vicc, hagyja hangulatjelek, mint a reakció, vagy csak köszönöm a véleményét. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan működik az Instagram ajánlási rendszer

    Тонкое искусство модерации в аккаунтах ресторана

    Тонкое искусство модерации в аккаунтах ресторана

    Тонкое искусство модерации в аккаунтах ресторана

    3. Pozitív. 

    Valószínűleg az ilyen megjegyzéseket hűséges ügyfelei hagyják. Köszönd meg nekik, és mutasd meg nekik a szereteted cserébe. 

    Тонкое искусство модерации в аккаунтах ресторана

    Тонкое искусство модерации в аккаунтах ресторана

    Miért nem mindenki reagál ugyanúgy 

    Mert a moderátor valódi ember, ahogy a felhasználók is. Digitális környezetben meg kell ismételnie ugyanazt a kommunikációs stílust, mint az étteremben. Ez normális, ha a pincér fogja mondani minden újonc egy személyes beszélgetés:”örülünk, hogy úgy döntött, mi Étterem ma este”. De nem normális, ha egy pincér 15 vendéggel érkezik az asztalhoz, személyesen ugyanazt a kifejezést mondja mindenkinek 15 alkalommal. 

    Használjon szkripteket privát üzenetekben történő kommunikációkor,de mindig görgessen át a levelezés történetén, hogy ne ismételje meg a hét hónappal ezelőtt beszélt saját mondatait, szó szerint. A megjegyzésekben mindig adjon eredeti válaszokat. Legalább változtassa meg a hangulatjeleket a mondat végén, ha a képzelet már elfogyott. 

    OLVASS TOVÁBB:  A forgalom elvezetése az Instagram - ba a "Stories-feed" útvonalon keresztül, vagy 9 kreatív reposting mechanika

    Moderátor, itt a Kuraga kódja 

    1. Szkriptek létrehozása. Először úgy tűnik, hogy az éttermi számla moderátorának munkája nem sok, de akkor kezdődik a tűz, csak arra van ideje, hogy mindenkinek válaszoljon. Írja le az összes forgatókönyvet előre, dolgozza ki a válasz opciókat, majd készüljön fel a CTRL+C és a CTRL + V automatikus kattintásaira. 
    2. Állítson be magának egy válaszidőt. Egyetértek az ügyféllel az időeltolódással, ami megengedett. Minél gyorsabban reagál a moderátor az üzenetekre, megjegyzésekre, annál nagyobb az étterem iránti hűség. Nem tudom, hol kezdjem? 40-60 perc a legjobb megoldás. 
    3. Tartsa szemmel a rubrikát. Ha holnapra készít egy tevékenységet (verseny, szórakoztató üzenet, forró száz), akkor több munkát kell tennie. Azonnal tervezze meg erőit, hogy ne legyen hiba. Minden előfizetőnek választ kell kapnia (még szív formájában is a megjegyzésekben). 
    4. Ne felejtsd el, hogy ember vagy. A szkriptek nagyon hasznosak a munkában, de nem teszik lehetővé ugyanazt a személyt, hogy időről időre ugyanazt a megfogalmazást küldje el. Gyere fel több választ, ne félj hozzáadni “magadtól”. Hidd el nekem, a felhasználó értékeli. 
    5. Válasz akkor is, ha nincs mit válaszolni. A felhasználó megjelölte az étterem fiókját a fotón, vagy fotót tett közzé a földrajzi helyével? Menj be, tetszik, írj egy megjegyzést, mutasd meg, hogy ez a művelet nagyon fontos az étterem számára. Így születnek az emberek, akik nagyon hűségesek az étteremhez. Így kezdődik a végtelen UGC teremtés útja. 
    6. Légy barátok egy szövegíróval. Ez segít létrehozni szkriptek változatossá a válaszokat. Ne habozzon, írjon neki, és kérje meg, hogy “legyen szép”. 
    7. Ne forgasd a szemed. Igen, a hülye kérdések nagyon gyakran megjelennek: vasárnap pedig dolgozik, ahonnan a metróállomás közelebb van hozzád, helyettesítheti-e a szelet egy zöldséggel? Mindez az információ 20 másodpercen belül megtalálható a kiemelésekben vagy a profil leírásában, de valamilyen oknál fogva a felhasználók ezt nem teszik meg, hanem írnak neked. Tehát nem találták meg. Tehát élő kommunikációt akarnak. Válaszolj figyelmesen és egyenesen. Ez is a munkád.  
    8. Tartsd vissza az érzelmeidet. A negatív konstruktív és romboló lehet-mindkét lehetőséget hideg elmével kell megválaszolni. Ha a negatív teljesen alkalmatlanná válik, emlékeztesse a felhasználót a fiókban lévő szabályokra, és figyelmeztesse, hogy ellenkező esetben blokkolni kell. A moderátor arcvezérlő a fiók bejáratánál. A vendég nem megfelelő? Elnézést kérünk az étterem nevében, de ezt az estét máshol kell eltölteni. 
    OLVASS TOVÁBB:  Interaktív formátumok használata-történetek és élő közvetítések-az értékesítés növelése érdekében

    Friss cikkek

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában