More

    A felhasználók vonzása az alkalmazáshoz a myTarget használatával

    A FoodTech szféra az egyik legdinamikusabban fejlődő ma. A szakértők azt jósolják, hogy a globális online szállítási piac 2025-re 192 milliárd dollárra növekszik. Ez azt jelenti, hogy a helyi és nemzetközi vállalatok számára különösen fontos a trendek követése, a potenciális ügyfelek elérésének új módjai, valamint a regionális sajátosságok figyelembevételével reklámkampányok végrehajtása. Elmondjuk, hogyan csinálta a Wolt cég.

    A cégről

    A Wolt informatikai céget 2015-ben alapították, székhelye Helsinkiben, Finnországban található. A technológiai vállalkozás szolgáltatást kínál az éttermek ételeinek megtalálására és szállítására, ma pedig a világ több mint 70 városában működik. Körülbelül 7 ezer étterem képviselteti magát a platformon, a felhasználók száma meghaladja a 2 milliót. 2020-ban a cég bővítette termékpalettáját, és kozmetikai, állateledel és gyógyszerészeti készítmények forgalmazását is megkezdte.

    Alkalmazás letöltése

    Kampánycélok

    2021 februárjában a vállalat elkezdte használni a myTarget hirdetési platformot, hogy kommunikáljon Kazahsztán orosz nyelvű felhasználóival az új ügyfelek vonzása, valamint az értékesítés növelése érdekében. A kampány, amely több új felhasználót vonzott csökkentett áron, hatékonynak tekinthető.

    Mechanika

    Annak érdekében, hogy elérje a felhasználók maximális számát, valamint optimalizálja a hirdetések létrehozásának folyamatát, a multiformat lett a fő hirdetési formátum. Ez lehetővé teszi a hirdetések sugárzását az összes VK webhelyen (2021. október 12-ig – Mail.ru csoport) és a reklámhálózat. A Wolt csapat feltöltötte a szükséges képeket, címeket és hirdetésszövegeket, a rendszer pedig automatikusan adaptálta őket különböző hirdetési formátumokhoz a hirdetés elhelyezési helyétől függően. A kreatívokat mind mobil, mind asztali platformon mutatták be.

    OLVASS TOVÁBB:  Rugalmas árkezelés az online nagykereskedelemben

    A kampány részeként a Pay-Per-impressions (OSRM) alkalmazástelepítések optimalizálását használtuk. Ez lehetővé teszi, hogy hirdetéseket jelenítsen meg azoknak a felhasználóknak, akik valószínűleg célzott műveletet hajtanak végre. 

    OLVASS TOVÁBB:  A Boxberry kézbesítési szolgáltatás csatlakoztatása a Bitrix webhelyhez

    Miután a csapat meghatározta a telepítés célköltségét, az algoritmusok önállóan választották ki az érintett közönséget, hogy a beállított árnak megfelelően vonzzák a létesítmények maximális számát. Ők is használják Pay-Per-click (CPC).

    A leginkább célzott közönség elérése érdekében a Wolt csapat társadalmi-demográfiai célzást alkalmazott. Annak érdekében, hogy a lehető legrövidebb idő alatt elérjük a rendelkezésre álló felhasználókat, egy gyors költségvetési elosztási rendszert választottunk.

    A kreatívok fejlesztésekor fontos volt megérteni, hogy melyik működik a legjobban. Az A / B tesztelés segített ebben. Az alábbi három hirdetés a kattinthatóság szempontjából a legmagasabb eredményeket mutatta:

    Привлечение пользователей в приложение с помощью myTarget

    Példa a kreatív #1-re

    Объявления Wolt2

    Példa a kreatív #2-re

    Объявления Wolt3

    Példa a kreatív #3-ra

    Eredmények

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában