More

    A Facebook új promóciós eszközöket tesztel

    A Facebook Instagram Facebook-oldalán és a Facebook Stories-ban új funkciók jelennek meg.

    Facebook Instagram Facebook Instagram Facebook bejelentette a Start tesztelése számos új funkciók reklám különböző videoformátumok Instagram és a Facebook. Indiában, Brazíliában, Németországban és Ausztráliában megkezdődött a Tik Tok — nak megfelelő Instagram orsókon történő reklámozás tesztje. A hirdetések ugyanolyan tulajdonságokkal rendelkeznek, mint a történetekben-teljes képernyős, magával ragadó, 30 másodpercre korlátozódnak.

    Facebook тестирует новые инструменты для продвижения1

    A felhasználók tetszhetnek egy hirdetésnek a tárcsákon, menthetik, kommentálhatják, közzétehetik a webhelyükön, és továbbíthatják más felhasználóknak. Az elkövetkező hónapokban más országok is csatlakoznak a teszthez.

    A Facebook Stories esetében a vállalat személyre szabott hirdetési matricákat tesztel. Segítenek a tartalomgyártóknak, hogy reklámok révén bevételhez juttassák történeteiket, és megkapják a befejezett tranzakciókból származó bevétel egy részét.

    Facebook тестирует новые инструменты для продвижения2

    A márkák egyedi matricákat hoznak létre, a bloggerek pedig közzétehetik őket történeteikben.

    Az In-Stream-egy videó hirdetési szolgáltatás-Facebook indított globális teszt témák. A hirdetők a javasolt 20 téma és több mint 700 altípus egyikét használhatják majd, és a Hirdetéskezelő segítségével tölthetik fel hirdetéseiket. A fejlesztők azt ígérik, hogy a témákat gépi tanulás alapján képzik, és ez az új termék segít kiválasztani egy olyan közönséget, amely kontextuálisan alkalmas a termékére.

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex.Zen megkezdi a folyamok tesztelését

    Friss cikkek

    Hogy megy a mobil fejlesztői interjú?

    Alexander Anikin, dékán a kar Android fejlesztési GeekBrains18 május 20216 perc 29https: / /d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2624 / og_image / d6b0df6963fad75c41266e6f67eabafe. png Már beszéltünk arról, hogy milyen...

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában