More

    A Facebook új megközelítést dolgoz ki a személyre szabott hirdetésekre

    A fő hangsúly a magánélet védelmét szolgáló technológiákra összpontosít.

    A referenciaanyagban a Facebook megosztotta hirdetési fejlesztési stratégiáját. Az új megközelítés a magánélet védelmét erősítő technológiákon (PET) alapul.

    A PET minimálisra csökkenti a termékek reklámozására használt felhasználói adatok mennyiségét. A fejlesztők azt mondják, hogy a digitális reklám következő generációja támogatja ezt a technológiát.

    Facebook разрабатывает новый подход к персонализированной рекламе

    A PET számos új technológiát tartalmaz:

    Együttműködés korlátozott hozzáféréssel

    Secure Multi-party computing ( MPC)-Secure multi-party computing, ez a technológia segít a különböző hirdetők együtt dolgozni, miközben korlátozza a bejövő információkat az egyes felek. Segítségével jelentéseket készíthet egy olyan hirdetési kampány eredményeiről, amelyben egynél több fél vesz részt. Minden adatot kettős titkosítás véd. A Facebook tavaly óta teszteli a technológiát egy Private Lift Measurement nevű megoldásban. A megoldás jövőre minden felhasználó számára elérhető lesz.

    Reklám képzés

    A gépi tanulás-alapú technológia, amely emlékszik, és elemzi a viselkedését a készülék tulajdonosa kínál releváns hirdetési ajánlatok anélkül, hogy figyelembe vesszük a bizalmas adatokat, mint a mail, böngésző előzmények, vásárlások.

    Differenciált Adatvédelem

    Olyan technológia, amely kis hibát vezet be a számított adatok halmazában. Például, ha 100 ember vásárolt egy terméket egy szalaghirdetésre kattintva, a rendszer véletlenszerű összeget fog hozzáadni vagy kivonni ebből a számból. Ezért a jelen számmal együtt egy másik összeg jelenik meg. Ez a gyakorlat megnehezíti annak meghatározását, hogy ki vásárolta meg a terméket a kattintás után, még akkor is, ha ezen kívül sok adat van. A technológia másokkal együtt használható a biztonság javítása érdekében.

    OLVASS TOVÁBB:  A Google elmondta, miért jelenhet meg az oldal, és tűnhet el a keresésből
    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet gyorsan klaszterezni az online áruház szemantikáját

    A Facebook hosszú távú feladatnak nevezi az összegyűjtött információk csökkentését, miközben növeli a magánélet védelmét. A fejlesztők megígérik, hogy megosztják az összes kedvtelésből tartott hírt, ahogy haladnak.

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában