More

    A Facebook-hirdetéseket hosszú ideig vizsgálják-miért és mit kell tenni

    Реклама Facebook долго на рассмотрении - почему и что делать

    Elena
    Sergeeva, a célzott hirdetések szakértője a Facebook hirdetési kampányának felállítása és a benyomások kezdete között fontos szakasz van-a hirdetések moderálása. A Facebook rendszer ellenőrzi a hirdetéseket a hirdetési tevékenység szabályainak való megfelelés érdekében. Hogyan történik a moderálás, és mi a teendő, ha a hirdetéseket elutasítják, elemezzük a cikkben.

    Hogyan megy a moderálás a Facebook-on?

    A moderálás első szakasza automatikus: a hirdetéseket algoritmusok, botok ellenőrzik. Ebben a szakaszban a Facebook alkalmazottai által végzett kézi moderálás szelektíven elvégezhető.

    Mit ellenőriznek:

    • a hirdetések tartalma-videó, fotó, szöveg;
    • Általános beállítások-Téma, célzás;
    • a hirdetés célpontja a webhely tartalma link, fiók vagy oldal alapján.

    Ezen a ponton a reklámszekrényben lévő hirdetés “felülvizsgálat alatt”áll. Jobb, ha nem szerkesztjük a hirdetéseket moderálás közben,különben újraellenőrzésre kerülnek. A hirdetés nem kerül újra felülvizsgálatra, ha a változások a megjelenítési ütemtervhez, a költségvetéshez vagy az ajánlat méretéhez kapcsolódnak.

    A moderálás második szakasza a hirdetési megjelenítések idején történhet. Ez nem mindig történik meg, például a felhasználók reakciója, panaszai ellenőrzést okozhatnak. 

    Mennyibe kerül a Facebook hirdetése

    Alapértelmezés szerint a Facebook hirdetéseinek moderálása legfeljebb 24 óráig tart. A gyakorlatban általában sokkal gyorsabb — néhány perctől 2-5 óráig. Bizonyos esetekben a moderálási idő növekszik, majd általában a megváltozott feltételekről és a lehetséges okokról szóló értesítés jelenik meg a reklámszekrényben.

    OLVASS TOVÁBB:  Egy évvel később eltávolítva: félelmek, felismerések és buktatók

    Az egyik oka annak, hogy a Facebook hirdetéseket hosszú ideig vizsgálják, a rendszerhibák, amelyekből senki sem immunis. Ebben az esetben próbálja meg újraindítani a hirdetési kampány (hogy a kis változtatások, például, hozzátéve, egy szimbólum, hogy a hirdetés szövegét), vagy létrehoz egy másolatot küld a mértékletesség. A kampány újraindítása gyakran gyorsabban segít, mint a technikai támogatással való kapcsolatfelvétel.

    OLVASS TOVÁBB:  Autostrategies a Yandexben. Közvetlen: használati utasítás

    Reklám jóváhagyás: mi a teendő, ha a hirdetéseket elutasították

    Ha minden rendben van a hirdetésekkel, és nincsenek szabályok megsértése, akkor automatikusan elindulnak a beállított ütemterv szerint. A hirdetések állapota a “felülvizsgálat alatt” – ról “képzés” – ra vagy “aktív” – ra változik.

    Ha a hirdetést elutasítják, próbálja megérteni az okokat. Ez az információ megjelenik az előnézet feletti hirdetési beállításokban:

    Реклама Facebook долго на рассмотрении - почему и что делать

    Szerkessze a hirdetést, vagy hozzon létre egy újat a rendszerkövetelményeknek megfelelően, majd szüntesse meg a megjegyzéseket. Ezt követően a hirdetés automatikusan moderálásra kerül.

    Ha nem ért egyet a moderátor vagy a bot döntésével, és úgy véli, hogy a szabályokat nem sértették meg, akkor kérjen felülvizsgálatot. Bizonyos esetekben az újbóli ellenőrzést a Facebook alkalmazottai végzik, ami valóban segít a kampány elindításában.

    OLVASS TOVÁBB:  A PPC hirdetési trendjei és előrejelzései 2021-re

    Ha sok elutasított hirdetés van, akkor felgyorsíthatja a Küldés folyamatát újraellenőrzésre a Hirdetéskezelőben található “Fiókminőség” részben:

    Реклама Facebook долго на рассмотрении - почему и что делать

    Itt vannak az összes elutasított hirdetés egyszerre:

    Реклама Facebook долго на рассмотрении - почему и что делать

    Válassza ki a szükséges, majd küldje el újra moderálás:

    Реклама Facebook долго на рассмотрении - почему и что делать

    Előfordul, hogy az ismételt ellenőrzés nem segít, még akkor sem, ha nincsenek szabályok megsértése. Ebben az esetben megpróbálhatja megoldani a problémát a Facebook tech support csevegésben. Megtalálható a” Súgó ” részben. Néha a csevegés helyett javasoljuk, hogy küldjön egy kérdést az e-mailnek. Leggyakrabban ez nem munkaidőben történik, ezért próbálja meg később meglátogatni ezt a részt.

     Ha bármilyen nehézségei vannak a moderálással vagy a kampánybeállításokkal, írjon az eLama Támogatási szolgáltatásba. Mi azonnal válaszolni, és segít megérteni még bonyolult kérdéseket.

    Instagram Facebook és Instagram-hirdetések jelennek meg először?

    Állítsunk be ingyenes kampányokat a kezdéshez! Töltse ki a rövid, majd töltse fel a számla összege 10.000 rubel vagy több. A pénzt a reklámok kifizetésére használják fel

    OLVASS TOVÁBB:  5 hasznos videó az új termékekről és az élet feltöréseiről a Yandex.Direct-ben

    Töltse ki a rövid

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában