More

    A Facebook bevezette a kampányok ötleteinek generátorát

    A funkció tartalmaz egy sor eszközt a kész kreatívok létrehozásához egy adott vállalkozás igényeihez.

    A Facebook bemutatta az “ötletgenerátor” nevű új eszközkészletet, amely segít létrehozni egy kampányt az adott üzleti igényekhez. Az eszköz olyan kreatívokat és erőforrásokat tartalmaz,amelyek élesek a választott üzleti típushoz.

    Az új eszköz a következő funkciókat biztosítja:

    • Készen áll a hirdetésekre. A funkció szövegeket és képeket generál számukra. Jelenleg tesztelik az e-kereskedelmet, a kiskereskedelmet és a fogyasztási cikkeket.

    • Szerves post. Egy csomag ötletekkel a hozzászólásokhoz és az üzleti számla további promóciójához.

    • DIY. Megoldás az eredeti tartalom létrehozásához.

    Az új hirdetési eszköz jelenleg három nyelven érhető el: angolul, spanyolul és portugálul. Ami a funkció továbbfejlesztését illeti, a Facebook még nem adott megjegyzéseket.

    OLVASS TOVÁBB:  Elemezzük a Yandex közvetlen látogatásait. Metrica

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában