More

    A digitális ügynökség nyereségének növelésének három módja: a piacvezetők tapasztalata

    Szeptember 2-án online konferenciát tartottak “a digitális ügynökség nyereségének növelésének három módja: a piacvezetők tapasztalata”. Online konferenciát tartottak: Dmitrij Maksimov, a Mediasphere vállalatcsoport alapítója és vezérigazgatója, Nikita Kravchenko, az eLama fizetett forgalmával foglalkozó vezető szakember, valamint Natalia Zherebenkova, a MediiNation PR igazgatója.

    Konferencia program:

    • Hogyan befolyásolja az alkalmazottak szisztematikus képzése és fejlesztése a vállalat nyereségét.
    • Hogyan építsünk egy képzési rendszert, és töltsön el egy minimális időt és pénzt.
    • Ki kell képeznie az alkalmazottakat: egyedül megbirkózni, vagy kívülről vonzani valakit.
    • Hogyan kapcsoljuk össze a képzési és fejlesztési rendszert a fokozatok és bérek rendszerével?
    • Hogyan segíthet az ügyfél úgy dönt, hogy indítson egy új hirdetési csatorna.
    • Hogyan építsünk egy média mix, miért fontos.
    • Munkaeszközök marketing értékesítési támogatás.
    • Milyen PR lehetőségek nyílnak meg csak egy eset jelenlétében?
    • Mi tartja vissza a normális eset megjelenését.
    • Hogyan lehet helyesen kérdéseket feltenni a projektvezetőknek, hogy érdekes történet születhessen.
    • Hogyan lehet megmutatni, hogy a siker az ügyfél esetében nem véletlen, hanem természetes.
    • Hogyan kell újracsomagolni ugyanazt az esetet különböző helyzetekben.
    • Tágabban nézünk ki: minden mozdulatod eset.
    OLVASS TOVÁBB:  Pénz reggel, székek este. Hogyan ne veszítsük el a versenytársakat a bútorpiacon 2021-ben
    OLVASS TOVÁBB:  Célzott hirdetési hírek 2021 júliusára

    Töltse le Dmitrij Maksimov bemutatóját

    Videó:

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában