More

    A “cég arca” az interneten: milyen hibákat nem szabad megengedni, ha a webhelyén dolgozik

    Zárt térben nincs üzlet. Az Ön hírneve számos összetevőből áll: a vállalkozókkal és beszállítókkal való kapcsolatból, a személyzeti piacról és a munkavállalókkal való kapcsolatból, a nyújtott termékek vagy szolgáltatások minőségéből, a személyes és reklámkommunikáció helyességéből.

    Természetesen a cég “arca” az interneten a weboldala. Attól, hogy mennyire vizuálisan vonzó és modern, csak az első benyomás alakul ki. A jó hírnév pedig abból adódik, hogy milyen funkcionális és információ helyes az Ön webhelyén.

    A weboldal jelenléte üzleti norma. A Modern technológiák szinte korlátlan lehetőségeket kínálnak. Vannak weboldal-tervezők, kész sablonok, olcsó felhőmegoldások. Egy egyszerű névjegykártya weboldal egy héten belül elindítható,egy vagy két hónap alatt pedig egy modern üzleti weboldal indítható.

    Sajnos, a honlap, mint bármely más eszköz a cég, folyamatos figyelmet igényel, források támogatása, frissítése. Idővel, ha az üzleti folyamatok nem épülnek fel, egy sor hiba, pontatlanság jelenik meg. Némelyikük nem kritikus, de egyesek az ügyfél elvesztéséhez vezethetnek, vagy ami még rosszabb, a vállalat hírnevéhez vezethetnek.

    Nehézségek egy weboldal megtalálásával az Interneten

    A vállalat weboldalával való felhasználói interakció folyamata még a látogatás pillanata előtt kezdődik. Az első érintőképernyős keresőmotorok, például a Yandex vagy a Google.

    A keresőmotor algoritmusait úgy tervezték meg, hogy megjelenítsék a felhasználó számára legfontosabb információkat. Azok a vállalatok hivatalos webhelyei, amelyek nem felelnek meg a modern követelményeknek, csökkennek a keresési eredmények között. Ebben az időben más navigációs és referenciaforrások, közösségi hálózatok, néha versenytárs oldalak jelennek meg a tetején.

    Tekintsünk egy esetet a kereskedelmi ingatlaniparból. A MALLTECH elemzői szerint a márkát használó összes keresési lekérdezés 30-35% – a valamilyen módon egy mozihoz kapcsolódik, ha egy bevásárlóközpontban elérhető. Ezen a területen, a hivatalos honlapján a bevásárlóközpont versenyez a felhasználó számára a hivatalos honlapján mozik, rendezvény aggregátorok. Ha egy bevásárlóközpont elveszíti a versenyt a keresési eredmények között, akkor a felhasználóknak csak egy része érkezik a bevásárlóközpontba –a többiek inkább egy másik mozit preferálnak, vagy megtagadják a moziba való belépést más szórakozás javára. A legkritikusabb esetekben a forgalmi veszteségek akár 30-40% – ot is elérhetnek.

    Az információ megszerzésének nehézségei

    A webhelyet különféle információkért látogatják meg, ezért olyan felhasználói élményt kell nyújtania, amelyben a szükséges információkat megkapják, olvassák el, és ha szükséges, a felhasználó gyorsan megérti, hogyan kell kapcsolatba lépni a vállalattal, és felteszi a szükséges kérdéseket.

    OLVASS TOVÁBB:  14 Valentin-napi hirdetés

    A navigáció bonyolultsága és illogicalitása

    A felhasználók eltérően látják az információkat a vállalat alkalmazottaitól és menedzsmentjétől. Ami az utóbbi számára egyszerűnek és érthetőnek tűnik, az a látogatók számára teljesen logikátlannak bizonyulhat.

    A felhasználók nem vándorolnak át a szakaszok és kategóriák labirintusain. Sokkal gyorsabban úgy döntenek, hogy nincs szükség információra a webhelyen, másokhoz-talán egy versenytárshoz.

    Az egyszerű, logikusan érthető navigáció az egyik legfontosabb tényező a felhasználó webhelyen tartásához. A navigációs menüt az oldal mobil és asztali verzióiban egyaránt el kell olvasni.

    A felhasználók több mint 70% – a használja az internetet mobiltelefonról. Különös figyelmet kell fordítani a mobil menü kényelmére. Ez azonban nem jelenti azt, hogy kivétel nélkül minden vállalatnak forrásokat kell elkülönítenie a webhely adaptálásához. Mindaddig, amíg a felhasználó sok nehézség nélkül talál információt, a webhely mobil verziójának hiánya nem okoz globális károkat.

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a hét számára: a tárcsák hosszának növelése, valamint az időkódok elindítása a Telegramban

    Képek

    A webhelyet különböző eszközökről nézik meg: telefonokon, laptopokon, számítógépeken. Észrevetted, hogy a képek hogyan néznek ki a különböző verziókon?

    A gyakorlatban gyakran előfordul, hogy a webhely különböző verzióiban lévő képek csak részben láthatók. Ez nemcsak drasztikusan rontja az esztétikai felfogást, hanem azt is eredményezi, hogy a kritikus információk elvesznek.

    A leggyakoribb jelenségek az elrendezés szakasz alatt a felhasználó számára szükséges adatok leesése. Például a promóció dátumait vagy feltételeit levágják a hirdetési szalaghirdetésből. Az is gyakori, hogy az asztali kép erősen csökken a mobil verzióban,amelyben a képekre alkalmazott elemek nem olvashatók.

    Nem illesztett formák

    A statisztikák szerint a 30 év alatti emberek több mint 67% – A megpróbálja elkerülni a telefonon való beszélgetést, és inkább az interakció más formáit, például a hírvivőket részesíti előnyben. Ez a visszajelzés különböző formáinak növekedéséhez vezet. Az ilyen űrlapokat a mobil verzióhoz kell igazítani. Vegyünk egy példát. A vendég egy kisgyermekkel tervezi meglátogatni a bevásárlóközpontot, és arra számít, hogy képes lesz bérelni egy babakocsit. Ha a bérleti űrlapot lehetetlen vagy nehéz kitölteni, nagy a valószínűsége annak, hogy a látogató megtagadja az utazást.

    OLVASS TOVÁBB:  Ellenőrző lista az online áruházak számára: az e-kereskedelem tendenciái 2021-ben

    Az információk relevanciája és időszerűsége

    Az információs tartalom relevanciája nem az első dolog, ami felhívja a figyelmet a webhelyre érkező felhasználóra. Pontosan ez az, ami megüt a kép sokkal nehezebb, mint a kisebb technikai és vizuális hibák.

    Az irreleváns információk miatt a felhasználó megtévesztettnek érzi magát. Ez drasztikusan csökkenti a hűség szintjét, és arra kényszeríti Önt, hogy átgondolja a társasággal való interakció folyamatát. Szélsőséges esetekben, amikor az ügyfél nem volt elégedett a lehető legnagyobb mértékben, a láncreakciók kudarcokból származnak. Az irritált felhasználó megosztja negatív tapasztalatait barátaival, ismerőseivel, akik viszont a jövőben megtagadják a társasággal való interakciót.

    Még akkor is, ha a webhelyet feltételesen statikusnak lehet nevezni a tartalommal való feltöltés szempontjából, még mindig érdemes figyelni a következő szempontokra.

    Fontos információs üzenetek

    Vannak olyan helyzetek, amikor köteles figyelmeztetni a látogatókat és az ügyfeleket a jelenlegi helyzetről. 2020-ban szinte minden vállalatnak volt ilyen esete a világjárvány által.

    Visszatérve a kiskereskedelmi ingatlanok példáihoz, a MALLTECH statisztikái szerint a bevásárlóközpontok bezárásáról és újbóli megnyitásáról szóló hírek az év tíz legolvasottabb és leglátogatottabb közé kerültek.

    A kereskedelmi ajánlat relevanciája

    A bevásárlóközpontok esetében tájékoztatni kell a vendégeket arról, hogy mely bérlőket nyitják meg, akiknek nyitási dátumát elhalasztják; az e – kereskedelem esetében fontos az áruk és árak naprakész katalógusa, A szolgáltatási szektor helyszínei esetében-ezek naprakész listája.

    Természetesen az összes hiba kijavítása mind az idő, mind a pénz nagy befektetését igényli. Sajnos a modern valóság olyan, hogy a hivatalos weboldal hiánya komoly mínusz a vállalat számára, valamint egyes ügyfelek elvesztése. Minden évben növekszik a hűséges közönség csökkentésének kockázata a weboldal hiányából. Ezenkívül, ha a felhasználó nem találja meg a hivatalos oldalt, akkor a nagy internetre jut, de már nem attól függ, hogy milyen információkat talál ott.

    OLVASS TOVÁBB:  A hét fontos hírei: közösségi média értékesítés és új WhatsApp funkciók

    Egy modern, naprakész weboldal érdemes időt szentelni neki. Ezen túlmenően a fejlesztés és a frissítés költsége a technológiák fejlesztése miatt évente csökken. A modern időkben ugyanolyan figyelmet kell fordítania a webhelyre, mint a saját termékére vagy tárolására. Végül is a vállalat első benyomása egyre inkább kialakul az online térben. 

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában