More

    A bizalmat növelő webhelyelemek. Tippek az online áruházakhoz

    A Data Insight adatai szerint 2011–2019-ben az online kereskedési piac átlagosan 28% -kal nőtt. Az értékesítési volumen 235 milliárdról 1,72 billió rubelre nőtt.

    2020-ban az e-kereskedelem továbbra is erőteljes növekedést mutat. Csak az első félévben részesedése az oroszországi kiskereskedelem teljes forgalmából 10,9% -ot tett ki, szemben a tavalyi 6,1% -kal. A teljes piaci forgalom hat hónap alatt 1,654 billió rubel.

    Az online vásárlók száma évről évre növekszik. Következésképpen az online áruházak tulajdonosai kénytelenek küzdeni az új vásárlók vonzásáért. A versenytársak legyőzésének egyik leghatékonyabb módja az, hogy a piactér megbízhatónak tűnik és bizalmat ébreszt a felhasználók körében.

    – Mi van, ha csalók? – ezt a kérdést valószínűleg mindannyian feltettük, egy ismeretlen online áruház oldalán megtaláltuk a megfelelő terméket.

    A potenciális vásárló félelme a vásárláskor eltérő lehet:

    • pénzt lopni egy kártyáról;
    • személyes adatok továbbítása;
    • az áruk rossz minősége;
    • eltérés az áruk leírása a helyszínen és a valódi megjelenés között;
    • szállítással vagy visszaszállítással kapcsolatos problémák;
    • a támogatási szolgálat tanácsának hiánya.

    Ebben a cikkben megvizsgáljuk az online áruház webhelyének főbb elemeit, amelyek segítenek elnyerni a vásárlók tetszését és kiküszöbölni őket a kétségek alól.

    Mi növeli a bizalmat?

    Teljes elérhetőség és jogi információk

    Tegyen közzé teljes elérhetőségi adatokat az oldalon: jogi és tényleges cím, telefonszámok a hívásokhoz és az üzenetekhez az üzenetküldőkben, munkaidő, e-mail cím (beleértve az e-mailt is), linkek a közösségi hálózatokra, térkép az áruház címével.

    A névjegyek nem lehetnek “show” -nak. Válaszoljon az ügyfelek hívásaira és üzeneteire. Tisztázza, hogy nyitott vagy a kommunikációra, és minden helyzetben hozzáértő tanácsot ad.

    Tipp : jobb, ha az alapvető információkat a webhely fejlécébe és láblécébe helyezi, és a részleteket a kapcsolattartó oldalon adja meg.

    Igazi vásárlói vélemények

    Az internetes erőforrás kérdőív szerint az internetezők 93% -a online vélemények alapján választja ki az árukat vagy szolgáltatásokat. A válaszadókban leginkább a vállalati weboldalakon és az online áruházakban található vélemények bíznak (31%).

    A reális vásárlói tapasztalatok segítik a potenciális vásárlókat a vásárlási döntések meghozatalában. A kibővített leírások jól működnek a termék előnyeivel, hátrányaival és fényképeivel.

    Ugyanakkor fontos, hogy ne csak a felhasználók adhassanak véleményt a termékekről, hanem reagálhassanak rájuk, különösen a negatívra, mivel ennek alapján az emberek következtetéseket vonnak le az online áruház működéséről.

    SSL tanúsítvány

    Először is, tanúsítványra van szükség azoknak a webhelyeknek, amelyek információkat gyűjtenek a felhasználókról, online fizetéseket hajtanak végre, és nem akarják, hogy harmadik felek használják ezeket az adatokat. A vevőnek nem kell tudnia, mi a HTTP és a HTTPS protokoll – a böngészők nem HTTP-protokollal jelölik a webhelyeket nem biztonságos kapcsolatként.

    Példa egy biztonságos kapcsolattal rendelkező webhelycímre.

    Modern design

    A modern kialakítás segít lekötni a felhasználó figyelmét, és növeli a webhelyen töltött idejüket. A látogató értékelni fogja az online áruház használhatóságát és magas színvonalú kialakítását, miután megértette: pénzt fektetett be az oldalba, ami azt jelenti, hogy hosszú távon kíván dolgozni.

    OLVASS TOVÁBB:  Üzleti stratégiák, vagy a SEO szolgáltató vállalatok fejlődése

    “Hírek” szakasz

    A friss hírek az oldalon azt jelentik, hogy rendszeresen közzétesz információkat: írjon új termékekről, a cég életéről, eseményekről. Tegye közzé a termékismertetőket és az életfeltöréseket. A webhelyen található információk utolsó frissítésének dátuma az online áruház stabilitását jelzi. Ha nem fejleszti a híreket, akkor a felhasználónak azonnal lehetnek feltételezései a webhely “elhagyásáról”, ami azt jelenti, hogy ha valami rosszul megy megrendeléskor, akkor senki sem ad neki tanácsot.

    Ezenkívül a hírek segítenek a linkelésben, és a szövegben megadhat egy linket a termékhez a cikkből. Ráadásul a tartalom frissítése jó ok arra, hogy a kereső robotok meglátogassák az erőforrás oldalait.

    Adatvédelmi irányelvek

    A legtöbb esetben a felhasználó, miután látta az adatvédelmi irányelvekről szóló értesítést a webhelyen, leállítja a megállapodást, és már nem figyel a dokumentumra. De ez a pont fontos az online áruházak tulajdonosai számára.

    OLVASS TOVÁBB:  5 könyv egy szakértőtől: Andrey Sebrant (Yandex)

    A törvény kötelezi a személyes adatok kezelőit, hogy tegyenek közzé információkat az adatvédelmi irányelvekről, valamint megtiltja ezen adatok gyűjtését, tárolását és feldolgozását a személy beleegyezése nélkül.

    A személyes adatokról szóló, 2006. július 27-i szövetségi törvény N 152-FZ:

    • “Személyes adat minden olyan információ, amely közvetlenül vagy közvetetten kapcsolódik egy meghatározott vagy azonosítható egyénhez (személyes adatok tárgya).”
    • „Üzemeltető egy állami szerv, önkormányzati szerv, jogi személy vagy magánszemély, függetlenül vagy más személyekkel közösen, akik a személyes adatok feldolgozását szervezik és / vagy végzik, valamint meghatározzák a személyes adatok kezelésének céljait, a feldolgozandó személyes adatok összetételét, cselekvéseket (műveleteket), személyes adatokkal elkövetve “.

    Tipp : feltétlenül értesítse a felhasználót egy adatvédelmi irányelv létezéséről, amely leírja az adatainak tárolását, feldolgozását és felhasználását. Az adatvédelmi irányelvek megsértéséért bírságot szabnak ki az oldal tulajdonosainak.

    Különböző fizetési módok

    Szintén fontos pont az erőforrásba vetett felhasználói bizalom növeléséhez. Jelölje meg az összes lehetséges fizetési módot. Az egyik módon történő fizetés, például csak előre történő fizetés vagy e-pénztárca révén, kétségbe vonja az online áruház őszinte működését.

    információk a szállításról

    Mondja el a vevőnek az összes lehetséges szállítási módot, hogy kiválaszthassa a számára legmegfelelőbbet. A szállítási feltételekkel kapcsolatos információk elérhetősége eltávolítja a felesleges kérdéseket, és növeli az ügyfelek hűségét.

    Online tanácsadó

    Az Online Consultant szolgáltatás lehetővé teszi, hogy valós időben kommunikáljon a felhasználókkal, és gyorsan megoldja a felmerülő problémákat. Nem mindenki akar majd írni a támogatási szolgálathoz vagy felhívni a forródrótot.

    A szolgáltatás fő előnye a hatékonyság. Az online csevegés jelenléte a webhelyen azt mondja a felhasználónak, hogy nehézségek esetén azonnali tanácsot kaphat.

    Garancia és visszaküldési információk

    Nyugtassa meg az ügyfelet, hogy minőségi termékeket kínál. Postai tanúsítványok, licencek és jótállási információk. Ne felejtse el feltüntetni a visszaküldéssel kapcsolatos információkat: a feltételeket, melyik fél miatt kerül az áruk visszaszállítása, milyen időszakban utalják át az összeget.

    OLVASS TOVÁBB:  Ahol a vállalatok hírcsatornákat kapnak: 6 rendelkezésre álló lehetőség

    Tipp : hogy elnyerje az ügyfél tetszését, meghosszabbíthatja a jótállási időt, vagy ha egy terméket visszaküld, saját költségén szállíthatja le.

    Teljes termékleírás és kiváló minőségű képek

    Adja meg a termék teljes leírását: árak, jellemzők, utasítások, előnyök és fotók. A vevőnek könnyebb lesz választania, és nem kell további információkat keresnie a keresőkben.

    A szövegnek érthetőnek, írástudónak és a célközönség nyelvén kell megírnia. Javasoljuk több kiváló minőségű fénykép jelenlétét (lehetőleg részletezés lehetőségével).

    Közösségi média tevékenység

    A társaság “élő” számlái a közösségi hálózatokban a nyitottság mutatói. A csoportokban végzett tevékenység szerint a vásárlók következtetéseket vonnak le az online áruház munkájáról. Tegyen linkeket a közösségi hálózatokra az oldalon, és ne felejtsen el információkat, fotókat, videókat feltölteni. Tegyen közzé véleményeket és vonzza közönségét.

    Mi csökkentheti a bizalmat?

    • A túl alacsony árak kétségeket ébresztenek az áruk minőségével kapcsolatban.

    Az első képernyőképen láthatja, hogy az ár túlságosan különbözik a második képernyőkép árától – a hivatalos áruházban.

    • Túl sok pozitív és személyre szabott vélemény . Túl sok dicsérő szó, hosszú, színes, művészi leírású szövegek természetellenesnek tűnnek.
    • Az elérhetőség hiánya .
    • Elavult információk a “Hírek” részben és a közösségi hálózatokban.

     

    Az “elhagyott” és nem frissített hírrész a felhasználót arra gondolja, hogy a cég nem működik, és nincs szükség megrendelésre. Ugyanez a párhuzam vonható a közösségi médiával is – a publikációk hiánya arra utal, hogy a cég valószínűleg bezárult.

    • Az SSL tanúsítvány hiánya .
    • A vízjelekkel ellátott készletekből készített rossz minőségű fényképek szintén visszatartják a felhasználót a webhelyen történő rendeléstől.

    • Hiányzó vagy írástudatlan termékleírás , hibák a szövegekben.
    • Elavult design .

    • Különféle felárak az árukért , amelyekről a felhasználó már a megrendelés szakaszában értesül.

    Hogyan lehetne más módon kivívni az ügyfél bizalmát?

    A cikkben megvizsgáltuk, hogyan növelheti online áruház közönségének hűségét. Ezen szabályok betartása mellett azt tanácsoljuk, hogy mindig lépjen kapcsolatba az ügyféllel – legyen őszinte, segítsen a választásban, oldja meg a felmerülő problémákat, távolítsa el a negatívumokat, adjon naprakész információkat, ideértve a vállalat életét, az alkalmazottait és a munkafolyamatát is.

    OLVASS TOVÁBB:  TrendHERO szolgáltatás: a funkciók és képességek teljes áttekintése

    A szolgáltatás minőségének javítása hosszú és folyamatos folyamat. De csak így lehet növelni az eladásokat és elnyerni az új látogatók bizalmát. Kívánunk eredményes munkát és kiváló eredményeket.

    Az online kereskedési platformok fejlesztésével kapcsolatos gyakorlati tanácsokért olvassa el sorozatunk többi anyagát:

    1. Címkefelhő egy online áruházban: alkalmazott utasítások a forgalom növelésére
    2. Egy online áruház helyi promóciója: hogyan lehet további forgalmat szerezni a régiókból
    3. “Nincs raktáron”: mit kell kezdeni a készleten lévő kártyákkal

    Friss cikkek

    Fontos a héten: a WhatsApp botrány, valamint a Telegram és a Signal példátlan növekedése

    Levegőben van az idei első Likney-összefoglaló, amely a legfontosabb friss és intelligens anyagokat tartalmazza. Sok érdekes és váratlan esemény történt ezen a héten. Tehát...

    A Telegram a második legtöbbet letöltött alkalmazás lett az amerikai alkalmazások között

    Rekord növekedést mutatott a felhasználókban szerte a világon. Pavel Durov Telegram csatornáján elmondta: januárban a messenger aktív felhasználóinak száma meghaladta az 500 milliót....

    Növeljük a hirdetések hatékonyságát a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig

    Január 14-én tartották a "A reklámozás hatékonyságának javítása a Google Ads szolgáltatásban: az elemzéstől az automatizálásig" webináriumot. A webes szemináriumot Nikita Kravchenko, a...

    A Rumble videóplatform 6 milliárd dollár ellen bepereli a Google-t

    A keresőmotort azzal vádolják, hogy manipulálta a keresési eredményeket a YouTube javára. Amint arról a Bloomberg beszámolt, múlt hétfőn a Rumble videót tároló...

    A tárgyak internete – Új Geekegyetemi Kar

    Beszélünk az IoT-szakemberek fejlesztéséről és keresletéről 2024. január 14. perc94https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2508/og_image/f6e71927836e2411e43cdbc8d2e3604d.png A dolgok internete vagy IoT az informatika egyik legvonzóbb területe a digitális...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában