More

    6 mítoszok, amelyek megakadályozzák, hogy reklámozza vállalkozását az Avito-n

    Az Avito a Runet egyik legnépszerűbb oldala, ahol 50 millió felhasználó vásárol és értékesít árukat és szolgáltatásokat. Most az Avito egy kicsit több, mint egy hirdetésekkel ellátott webhely: itt vannak lehetőségek az üzleti promócióra. A vállalat nem csak hirdetéseket helyezhet el, hanem a keresési eredmények tetejére is emelheti őket, tervezhet egy vállalati oldalt, engedélyezheti a kézbesítést stb.

    Vannak azonban olyan sztereotípiák, amelyek megakadályozzák a vállalkozások elhelyezését a webhelyen. Összegyűjtöttük a gyakori tévhitek a promóció Avito, majd megpróbálja rendezni őket.

    1. mítosz: az Avito egy hirdetőtábla. Van-e lehetőség a promócióra?

    Az Avito nemcsak magánszemélyeket, hanem vállalatokat is befogadhat. Az előbbiek személyes tárgyakat értékesítenek, és időről időre igénybe veszik a szolgáltatást. Ez utóbbi hirdetéseket helyez el termékeikhez vagy szolgáltatásaikhoz, rendszeresen. Amikor egy Avito felhasználó lekérdezést ad meg, a keresési eredmények releváns hirdetéseket mutatnak neki — mind az egyének, mind a vállalatok részéről.

    Az Avito-n nem a kattintásokért és megjelenítésekért kell fizetni, hanem az elhelyezésekért-konkrét hirdetésekért és azok időtartamáért. Itt nincs szokásos aukció: a versenytársakat megelőzheti, a hirdetést pedig további promóciós lehetőségekkel növelheti a kimeneten. Csatlakoztatásuk után az algoritmusok kiemelik a hirdetéseket, és gyakrabban mutatják meg őket a felhasználóknak észrevehető blokkokban azokban a pillanatokban, amikor a vásárlás valószínűleg megtörténik.

    Vannak más üzleti lehetőségek a Avito: beállíthatja az automatikus létrehozása hirdetések egy termék, takarmány, lehetővé hívás követés, ad hozzáférést a munkavállalók, monitor speciális statisztika, stb.Ehhez kell csatlakoztatni a három tarifák: ezek már tartalmazzák, egy meghatározott szolgáltatások szakmai fiók kedvezményt elhelyezések. Meg lehet kezdeni az “alap” – ez ingyenes.

    OLVASS TOVÁBB:  A hirdetések Facebook-ra történő elhelyezésének szabályai

    Hogyan kezdjük el az Avito népszerűsítését, hogyan válasszuk ki a tarifát, és hozzuk létre az első hirdetéseket, elemeztük az utasításokat.

    2. mítosz: ingyenes hirdetések vannak a promócióhoz

    Az Avito egyes kategóriáiban ingyenes hirdetések vannak, de számuk korlátozott, a témától függ. Minél versenyképesebb a kategória, annál kevesebb ingyenes hirdetés helyezhető el. Tehát, ha reklámozza a szolgáltatásokat, akkor egy ingyenes elhelyezés lesz, ha hűtőszekrényeket ad el a gyártótól-nincs.

    OLVASS TOVÁBB:  A VKontakte reklám beállítása-utasítások

    Amikor az ingyenes hirdetések elfogynak, vagy meg kell vásárolnia egy hirdetésmegjelenítést, vagy 30 napot kell várnia, amíg a hirdetés lejár, és lehetősége van egy új elhelyezésére. Nem javasoljuk a “szürke” rendszerek használatát, például több fiók létrehozását vagy sok termék hozzáadását egy hirdetéshez — az Avito blokkolja mind a hirdetéseket, mind a fiókokat az ilyen jogsértések miatt.

    A fülkékben alacsony verseny, valamint egy kis számú hirdetések, meg tudod csinálni anélkül, hogy vásárol egyszeri elhelyezések. De ha sok hirdetést kell közzétennie, akkor jobb, ha tarifát vásárol: ez garantálja a kedvezményt, amelynek köszönhetően az elhelyezés olcsóbb lesz. Minél több helyet vásárol, annál olcsóbb lesz mindegyik.

    OLVASS TOVÁBB:  myTarget az affiliate programban: futtasson hirdetéseket az ügyfeleknek, és havi jutalmakat kapjon

    3. mítosz: nehéz eladni az Avito — t-a vásárlók hosszú ideig választanak, hozzászoktak a alkudozáshoz

    A webhely már 750 ezer professzionális eladónak ad otthont az” áruk ” kategóriában. Leggyakrabban ezek a vállalatok bútorokat, háztartási készülékeket, háztartási cikkeket kínálnak, de köztük vannak olyanok is, akik szűk témában dolgoznak, például vinillemezeket értékesítenek.

    Az Avito felhasználók viselkedése gyakran különbözik attól, amit a hirdetők más webhelyeken használnak. Már készen állnak a vásárlásra, de ugyanakkor arra törekszenek, hogy a terméket a lehető legjobban megvásárolják. Ezt figyelembe kell venni a potenciális ügyfelekkel való együttműködés során: jobb, ha külön menedzsert osztunk ki, aki gyorsan válaszol a kérésekre, és átgondolja a szkripteket.

    Az Avito reklámozásakor, különösen a drága termékek szegmenseiben, a tranzakciós ciklus növekedhet: a vevő választja meg, és árazza. De az alkalmazás költsége gyakran alacsonyabb, mint más oldalakon.

    Az alkalmazások következetes fogadásához javasoljuk, hogy töltse ki a cég oldalát — tartalmazza az összes hirdetését, a cég adatait, a kézbesítéssel és a fizetéssel kapcsolatos információkat stb. Tehát a felhasználó tudni fogja, hogy nem magánszemély, hanem vállalat, ami azt jelenti, hogy nincs lehetőség az ár csökkentésére és a fizetési forma megváltoztatására.

    OLVASS TOVÁBB:  Az ügynökség létrehozásától a folyamatok optimalizálásáig: három valós eset

    Friss cikkek

    A történet arról, hogy milyen nehéz volt weboldalt készíteni a Prostobank számára

    Miután meghallotta a "bank weboldalát", a legtöbb fehér hátteret fog elképzelni, amelynek különböző oldalain nyereséges hitelek kamatikonokkal másznak az arcodba. De nem minden bank...

    5 ok arra, hogy inspirálja a gyermeket a programozással

    A programozás olyan hobbivá válhat, amely a jövőben hasznos lesz, és a felnőtt élet készségeinek fejlesztése20213. szeptember 22. perc38A cikk szerzője Lisa TurlychkinaA cikk...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában