More

    5 ok, amiért a közösségi média promóciója nem működik

    A cikk elolvasása után megtudhatja:

    • hogyan működik a közösségi média promóciója 2021-ben;
    • milyen nehézségekkel szembesül egy SMM személy;
    • hogyan kezdjünk el dolgozni az eredményen, és ne a CTR-n és más különféle mutatókon.

    Nos, kávé a kézben és indulunk?

    Hogyan néz ki ma a közösségi média promóciója?

    Valószínűleg valami ilyesmi.

    Sokan továbbra is a tegnapi szempontból releváns, de ma már nem működő rendszer szerint működnek. A VKontakte nyilvánosságának létrehozásával, naponta több bejegyzés feltöltésével néhányan még mindig úgy gondolják, hogy előbb vagy utóbb sikereket érnek el. Nem érte el. Miért?

    A közösségi média promóciója (és nem csak ott) 2021-ben megváltozott. Ez mind a teljes verseny, mind az algoritmusok változásának hibája, amellyel bizonyos bejegyzéseket / cikkeket rangsorolnak. De érdemes-e elveszíteni az optimizmust? Természetesen nem! De egy kicsit változtatnia kell a munkáján: változtatnia kell az SMM megközelítésén, és el kell felejtenie a 2010–2015 közötti gyors eredményeket. Ezek az idők visszavonhatatlanul elmúltak, de új lehetőségek jöttek el.

    5 ok, amiért nem érhet el eredményeket a közösségi médiában

    Figyelembe véve azokat az okokat, amelyek miatt az emberek továbbra sem érnek el jó eredményeket a promóció során, az SMM szakembereinek tapasztalataira támaszkodtunk. Magukon az okokon kívül sikerült megoldásokat is kitalálni! Az elvégzett munkának köszönhetően mindenképpen “elmozdul” a helyről.

    1. Cikk a cikk kedvéért

    Egyes kiadók szerint “legalább valamit közzé kell tenni, mert a lényeg a rendszeresség”. Igen és nem. Egyrészt a hozzászólások vagy cikkek rendszeres közzététele plusznak számít. Másrészt számít, hogy mit posztolsz. Ha szöveget tesz közzé a szöveg kedvéért, akkor a legjobb, ha egyáltalán nem teszi közzé.

    Döntés. Csökkenteni kell a bejegyzések gyakoriságát, hogy a tartalom minősége ne szenvedjen károkat. Előre gondoskodjon tartalmi tervéről. Ezzel sokkal kevesebb fejfájása lesz.

    2. Túlzott dicséret a márkádról

    “Nagyon klasszak és fantasztikusak vagyunk! Egyébként még velünk is együttműködnek … ”(és a lista folytatódik). Korábban a sarlatánok szerettek ilyen regáliákat mutogatni, 100 500 oklevelet / bizonyítványt / címet stb. Felakasztva irodájukba a falra. Egy időben valóban keresték az ügyfelek helyét, de hogyan működött, azonnal kiderült minden!

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet megtalálni és elemezni a YouTube versenytársait

    Ma más mechanizmusok működtek, amelyek korábban működtek, de most különösen hatékonnyá váltak:

    • egy élmény,
    • szájról szájra,
    • vélemények.

    Az utolsó ponttal sem minden olyan zökkenőmentes, mivel a bírálatokat gyakran fizetik, de az első két pont még mindig érvényes.

    Döntés. Nem kell még egyszer bejelentenie cégét a bejegyzésekben. A legjobb, ha megpróbálják a posztot vírussá tenni, hogy a terjesztés a lehető leghatékonyabb legyen. Az ügyfelek és / vagy hirdetők már eljönnek erre.

    3. Nyomás a szánalomra

    Tegye magát vevő vagy potenciális ügyfél cipőjébe, és fontolja meg, hogy érdemes-e a szánalomért nyomulni, még akkor is, ha ez időnként generálhat néhány vezetést? Még ha az ember vásárol is valamit tőled, visszatér-e még egyszer, tudván, hogy ismét “szánalmat fognak nyomni”? Valószínűleg nem. És a gyakorlat azt mutatja, hogy hosszú időn keresztül veszít.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet megtalálni és elemezni a YouTube versenytársait

    Döntés. Ahelyett, hogy a vásárlást kérő bejegyzések végén “nyafogós” képeket tennénk közzé, jobb, ha eredeti pályázattal állunk elő. Csatlakoztassa az ügyfelet. Fontos, hogy újra visszatérjen hozzád, és vigyen magával pár barátot.

    4. Törött értékesítési tölcsér

    Ez nem arról szól, hogy az értékesítési tölcsér egyáltalán nem működik, hanem arról, hogy sok embernek, azoknak, akik különféle nyilvánosságot tartanak fenn a közösségi hálózatokon, nem. Fontos megérteni, hogy melyik szakaszban “buksz meg”. Sok vállalatnak van egy gyenge pontja az “értékesítési részlegben”. Van reklám, van tartalom, van termék, az ügyfelek megtalálják a céget, és még felhívnak is … De nincs értékesítés. Amikor bekopogsz az értékesítési részlegbe, elmagyarázzák neked: “Nem tehetünk semmit, nem akarják vállalni.” Ez a válasz?

    OLVASS TOVÁBB:  Teszt: Jól ismered az Instagram és a Facebook hirdetési univerzumát?

    Döntés. Készítse el saját értékesítési csatornáját. Ma már sok olyan modell létezik, amelyekkel elkészítheti saját tölcsérét, de ne felejtse el, hogy nem tehet javítás nélkül. Mindent tapasztalattal szereznek. Személyes vállalkozása akkor lesz sikeres, ha megérted a teljes értékesítési láncot oda-vissza.

    5. A viselkedési tényezők félreértése

    Ha nem követi a viselkedési tényezőket a közösségi hálózatokban, ez egy SMM személy hét halálos bűne egyike. Természetesen nem fog a pokolba kerülni, de hírneve ugyanazokkal az okos srácokkal fog lebegni, akik úgy gondolják, hogy “2021-ben a viselkedési tényezők nem működnek, én magam is tudom, hogy melyik a jobb!” A közösségi hálózatokban a viselkedési tényezők nagyon fontos szerepet játszanak. Szüksége van elemzésükre, hogy megértse az esetet, és az algoritmusoknak semmi közük hozzá. Még a PF oldalak esetében sem mentek el sehova, bár hamarosan ezeket a tényezőket egyre kevésbé veszik figyelembe.

    Döntés. Állítson be mutatókat és elemzéseket a közösségi médiában úgy, hogy megértse, mi történik az egész vállalkozással. Mire reagálnak az emberek, mik a mutatók, ki hova ment és miért. Mindent tudnia kell! És akkor máris Ön fogja irányítani a folyamatot, és nem maga a körülményeket.

    Következtetés

    Ennek az öt pontnak a kiküszöbölésével és javításával tartós eredményt érhet el. Természetesen semmi sem fog azonnal működni, ami még jó is. Minél lassabban érvényesül az eredmény, annál jobb általában.

    Készítsen cselekvési tervet, próbáljon betartani, de szükség szerint állítsa be. Támaszkodjon kreativitására, tapasztalatára vagy képességeire, amelyekkel rendelkezik. Nem lehet mindent kiszervezni, hogy elvégezhesse a munkát. Nem így működik. Ha valaki garantálja az eredményt, máris sorban állna. Tehát hajrá és cselekedj!

    Friss cikkek

    A Windows védelme: szisztematikus megközelítés

    A védelmi intézkedések strukturálása és konfigurálása különböző szakaszokban, 20215. február 26., https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2558/og_image/99b52ce494fff4e99d818403950ffa3a.png A legutóbbi cikkben elemeztünk egy gyanús fájlt, sőt azonosítottunk néhány mintát,...

    A hét legfontosabb eseményei: Remélem, hogy a Clubhouse for Android

    Az éterben rendszeres Likeny-emésztés folyik a legújabb és okosabb anyagokkal. Ebben az epizódban megismerhetjük a Clubhouse régóta várt Android-fejlesztőjét, és boldog 12. születésnapot kívánunk...

    A weboldalon található szövegek olvasása [Kutatási áttekintés]

    Igaz, hogy most senki nem olvas szövegeket a weboldalakon? Frissítettük a kutatás áttekintését és kihoztunk néhány tippet: mit tegyünk annak érdekében, hogy az...

    Hogyan lehet megduplázni egy híroldal forgalmát. Ügy

    A híroldalak promóciójának megvan a maga sajátossága. A keresési látogatások nem jelentik a legnagyobb részét a híroldalakra irányuló forgalomnak. A legtöbb áttétel más forrásból...

    “A Scratch után rájöttem, hogy nem akarok abbahagyni a programozást”

    Polina Sedakova - oktatási projektjeiről és az utolsó játékról, a Pacman feldolgozásáról, 20213. február 25-től133https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2557/og_image/481635c3b9df7bf894c129f7828350a3.png Polina Sedakova 10 éves. Két hónap alatt...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában