More

    5 ok a hirdetések elindítására YAN-ban

    Ha hirdetéseket futtat Yandex.In Yandex. Közvetlen, ne korlátozza magát a keresésre: minél több csatornát és platformot használ, annál több potenciális vásárló fog megtudni a termékéről. Javasoljuk, hogy nézze meg közelebbről a Yandex hirdetési hálózatot (YAN): ez egy új közönség, új formátumok és új lehetőségek az Ön vállalkozása számára.

    Ki alkalmas a YAN hirdetésére 

    A Yan-I reklám különösen hatékony lesz:

    • termékek, ha a vásárlási döntés néhány naptól több hónapig tart (például nagy háztartási készülékek vagy ingatlanok); 
       
    • termékek és szolgáltatások, amelyeket az ügyfél rendszeresen vagy időszakosan használ (például élelmiszer-szállítás, kozmetikai kezelések, vegytisztítás);
       
    • események (koncertek stb.);
       
    • egy speciális termék promóciója, amely nem szerepel a keresésben. 

    Kisebb mértékben a YAN-ban történő hirdetés alkalmas lesz vészhelyzeti igények kielégítésére, például laptopjavításra vagy vontatójármű-szolgáltatásokra. Számukra a keresés hirdetése hatékonyabb lesz. Azonban még ezekre a témákra is, a YAN-ban történő hirdetés hatékony: a felhasználó érdeklődhet az Ajánlat iránt, ha még nem oldotta meg a problémát. 

    Lásd még: Mester osztály: hatékony reklám indítása a Yandex hirdetési hálózatban

    5 ok a hirdetések elindítására YAN-ban

    Nagy elérés és új közönség 

    A Yan magában foglalja mind a Yandex szolgáltatásait, mind a partnerplatformokat, alkalmazásokat, DOOH operátor felületeket, valamint az intelligens TV alkalmazásokat. A hálózat partnerei közé tartoznak az olyan nagy oldalak, mint az Avito, Fb.ru, Drive2.ru sőt, még a media holdings (Gazprom-Media, Hearst Shkulev Media stb.). A YAN webhelyek átlagos napi látogatottsága körülbelül 65 millió ember, több mint fele nem fedi egymást a Yandex közönséggel.

    OLVASS TOVÁBB:  Webináriumi anyagok Reklámozás elindítása a Google Display Hálózaton 2020. december 11-én - eLama

    Reklám YAN lehetővé teszi, hogy minél több lefedettség annak a ténynek köszönhető, hogy a hirdetések jelennek meg nem csak azok számára, akik érdeklődnek a termék most, hanem egy kevésbé meleg közönség. 

    Alacsonyabb költség kattintásonként 

    A kattintásonkénti költség számos tényezőből áll: a webhely közönségének minősége, a webhelyek száma, a téma versenye stb. A legtöbb téma esetében azonban a YAN kattintásonkénti költsége alacsonyabb, mint a keresésben. Ez mind a B2C (például lottó), mind a B2B (például franchise) esetében igaz. 

    OLVASS TOVÁBB:  Nem szabványos megközelítések a kontextuális hirdetésekben

    Ezen kívül a legtöbb Yandex. A közvetlen stratégiák kattintásonkénti költségkorlátozással rendelkeznek. 

    A hatékonyabb ajánlatkezelés érdekében használhat külső eszközöket, például az eLama bid managert.

    Olvassa el: hogy a márka megháromszorozódott az online reklámban: az elama ügynökség esete és utasításai

    Retargeting képesség 

    A retargeting beállítása Yandex.Yandex. Direct használja Yandex.Metrica adatok és Yandex. Közönség. A Yandex segítségével.Metrica adatok, akkor létre retargeting, például azok számára, akik nyitottak egy oldalt egy különleges ajánlatot, vagy elkezdett megrendelést, de aztán elhagyta a kosarat. A Yandex. Közönség, célközönség szegmenseket hozhat létre például CRM rendszerek vagy szolgáltatók adatai segítségével. 

    Különböző formátumok

    A Yan sokkal több hirdetési formátumot biztosít a kereséshez képest. Képek, videók lehetővé teszik, hogy minél több figyelmet. Ezenkívül gyakran könnyebb közvetíteni a hirdetés jelentését a felhasználónak. Ezek a formátumok lehetővé teszik, hogy a terméket minden oldalról vagy akcióban mutassa be-ez könnyebb, mint a szöveg minden előnyének leírása. 

    OLVASS TOVÁBB:  Nem szabványos megközelítések a kontextuális hirdetésekben

    Az e-kereskedelemmel foglalkozó hirdetők számára az intelligens banner formátum megfelelő. Ennek köszönhetően pontosan megmutathatja a felhasználóknak a webhelyen megtekintett termékeket, vagy hasonlókat. A formátum kényelmes, mert nem kell sok hirdetést létrehozni — csak adjon hozzá egy hírcsatornát, majd testreszabhatja a vizuális designt. 

    Segíti a termék iránti keresletet, vagy növeli a márka iránti érdeklődést 

    A Yan-ban történő hirdetés segít növelni a márka tudatosságát vagy érdeklődését (hogy egy potenciális ügyfél elméjének csúcsává váljon), széles közönségnek elmondani egy új termékről, és igényt generálni rá, hogy tájékozódjon egy nagy eladásról. A reklám célja nem az, hogy a felhasználó azonnal megvásárolja a terméket, hanem hogy megismerje és emlékezzen rá. 

    Ezért különösen fontos, hogy alaposan tanulmányozzuk a YAN kreatívjait, érdekes, fülbemászó címeket találjunk, fényes képeket válasszunk stb. Egy jó hirdetésnek fel kell keltenie a felhasználó kíváncsiságát, vágyát, hogy kattintson a webhelyre, még akkor is, ha az ajánlat még nem tűnik relevánsnak. 

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex.Direct visszaállítja a megjelenítések tiltását a YAN webhelyeken

    Lásd még: reklámkampányok optimalizálása Yandex.Yandex. közvetlen

    Friss cikkek

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában