More

    5 megközelítés a hatékony reklám létrehozásához az Interneten

    A SEOnews és az eLama videó tanfolyam negyedik videójában “YAN A – tól Z-ig” megértjük a hatékony hirdetések létrehozásának alapelveit YAN-ban. 

    Ma az eLama vezető szakember a fizetett forgalom kezelésébenNikita Kravchenko beszélni fog a hirdetések típusairól, valamint a létrehozásuk elveiről. 

    Már korábban rájöttünk: 

    • mi a különbség a Yan-ban történő hirdetés és a keresés során történő hirdetés között, valamint az, hogy milyen típusú hirdetések vannak a YAN-ban; 
    • Hogyan hozzunk létre egy kényelmes szerkezet a reklám szekrény; 
    • milyen célzási lehetőségek állnak rendelkezésre A YAN – ban és hogyan működnek. 

    A hirdetések típusai A YAN-ban és a létrehozásuk elvei

    A hirdetések típusai YAN-ban 

    Amikor hirdetéseket hoz létre YAN-ban, a hirdetők többféle hirdetéssel rendelkeznek:

    • szöveg és Grafika, 
    • grafika, 
    • mobil,
    • videó hirdetés, 
    • videó kiterjesztés. 

    Szöveges és kép hirdetések 

    A legjobban működnek, a maximális lefedettséget kapják. Jobb kezdeni velük. 

    Cím, leírás, link vagy kép hozzáadható egy szöveges vagy kép hirdetéshez. Ebből Yandex.Yandex. a Direct automatikusan létrehoz egy videó kiterjesztést. A videó kiterjesztések hatékonysága nem lehet túl magas, de az ilyen hirdetések további lefedettséget nyújthatnak. 

    Grafikus hirdetések 

    Az ilyen hirdetések lefedettsége általában kisebb, mint a szöveges vagy képhirdetéseké. Ami a hatékonyságot illeti, jobb itt tesztelni. Egyes projektekben a grafikus hirdetések jobban működhetnek, mint a szöveges-grafikus hirdetések, néhány – rosszabb. 

    Miért kevesebb az ilyen hirdetések lefedettsége? A Yandex egy blokkban jeleníti meg a szöveges és képhirdetéseket a versenytársakkal. Egy blokkban 3-5 hirdetés lehet. A grafikus banner a blokk teljes területét foglalja el, vagy egy vagy két további hirdetés mellett áll. A Yandex számára jövedelmezőbb, ha több különböző hirdetőt mutat be, így a grafikus hirdetések lefedettsége kevesebb. 

    Mobil Hirdetések 

    Valójában ezek szöveges és kép hirdetések, amelyek megjelennek a mobil eszközökön. Az ilyen típusú hirdetések megjelennek az okostelefonokon, ha a hirdetőnek a mobil felhasználók hirdetéseit kell kezelnie. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet újratervezni a webhelyet, és menteni a pozíciókat

    A mobilhirdetések akkor jönnek létre, amikor speciális szövegeket és képeket akarnak beilleszteni az okostelefonokra. Ugyanakkor meg kell érteni, hogy a Yandex és a szokásos hirdetések alkalmazkodhatnak a különböző eszközökhöz. 

    Videó Kiterjesztések 

    Mint már említettük, a videó kiterjesztések automatikusan jönnek létre szöveges és képhirdetések alapján. 

    Ha egy hirdető videohirdetést akar és videót készít, akkor ez a videó háttérként is hozzáadható. A cím egy szöveges és egy képreklámból fog származni, a háttér pedig: 

    • az alapértelmezett kép egy szöveges és kép hirdetés, 
    • videó háttér a Yandex könyvtárból, 
    • saját videó, ha van felvétel.

    Videó Hirdetések 

    Ez egy teljes körű videohirdetés a Yandex videó hálózatban. Videohirdetéseket külön reklámkampányban hozhat létre az ajánlatok külön-külön történő kezeléséhez és a statisztikák monitorozásához. 

    OLVASS TOVÁBB:  AMP Technológia: meg kell valósítanom a webhelyeken

    A videó reklám inkább média, márka formátum, amikor a közönség elkötelezettségén kell dolgoznia. Ez kevésbé a teljesítményről szól, bár onnan is konverziókat kaphat. 

    A hatékony hirdetések létrehozásának alapelvei 

    A szöveges és képhirdetések egyik formátuma így néz ki: 

    A legfontosabb dolog a hirdetés helyes elkészítése. 

    Kép 

    Ez a legfontosabb elem. Ez a kép vonzza a figyelmet, ezért világosnak, kontrasztosnak, világosnak, kis elemek nélkül kell lennie. Jobb, ha van egy központi elem, amelyre a felhasználó összpontosíthatja a figyelmet. 

    Hozzáadhat néhány szöveget a képhez. 

    Címsor 

    Ez a hirdetés második legfontosabb eleme. A címnek érdekesnek, intrikának kell lennie, motiválnia kell a felhasználót valamilyen művelet végrehajtására. A címnek köszönhetően a hirdető elmagyarázza, hogy miről van szó, és milyen előnyökkel járhat a felhasználó az oldalon. 

    A cím létrehozásakor érdemes megpróbálni hozzáadni mind az előnyöket, mind a cselekvésre való felhívást. 

    Szöveg 

    Ez a harmadik legfontosabb elem, de szem előtt kell tartani, hogy a Yandex nem mindig jeleníti meg a szöveget a hirdetésben, miközben még hozzá kell adnia a szöveget. 

    OLVASS TOVÁBB:  Esettanulmány a növekvő forgalomról a keresőmotorokról a gyógyszertár weboldalára

    Hozzá kell adnia néhány előnyt, promóciót, különleges ajánlatokat a szöveghez, meg kell magyaráznia, miért kell a felhasználónak mennie a webhelyre. Érdemes egy egyszerű cselekvési felhívást is elhelyezni a szövegben (tudjon meg többet, olvassa el a weboldalt stb.). 

    Hol lehet képeket kapni 

    Lehet használni a hirdetések: 

    • saját fotók vagy grafikus rajzok. A fényképek használatakor azonnal felépül a versenytársaktól. Ha ugyanazt a képet használja a webhelyen, akkor a felhasználó érthetőbb interakciós struktúrát kap – pontosan megérti, honnan jött, mit látott, és ki kínálja neki; 
    • ingyenes fotó készletek. Ha nincs saját fényképe vagy rajza, használhatja a fotóállományokat; 
    • Pinterest;
    • Yandex és Google Képek. Az ilyen képek megtalálhatók a versenytársak hirdetéseiben, ezért ezt az opciót utoljára kell használni. 

    5 technikák létrehozása hatékony hirdetések 

    1. Termék személy szerint 

    Ha egy tiszta, egyszerű terméket reklámoz, elég egyszerűen megmutatni egy hirdetésben, értékajánlatot tenni, valamint felhívni a webhelyet. 

    Ez a megközelítés azoknak fog működni, akik már érdeklődnek a termék iránt. Ebben az esetben érdemes célszemantikát használni, rövid távú érdekeket célozni. Olyan forró közönséget céloz meg, amely készen áll a konverziók készítésére. 

    5 подходов к созданию эффективной рекламы в интернете

    2. Problémamegoldás (elvégzendő feladatok)

    Ezzel a megközelítéssel a hirdetéshez nem magáról a termékről beszélünk,hanem a problémáról, annak megoldásáról. 

    Ez a megközelítés azoknak fog működni, akiknek van egy bizonyos problémája, akik bizonyos fájdalommal szembesültek, és még nem tudják, hogy a termék megoldja. 

    5 подходов к созданию эффективной рекламы в интернете

    A hirdető információs kifejezéseket, például kifejezéseket használhat (hogyan kell rögzíteni az üveget, hogyan kell létrehozni egy reklámkampányt stb.). 

    3. Soha ne csináld ezt! 

    Ez a megközelítés jól vonzza a közönség figyelmét. 

    5 подходов к созданию эффективной рекламы в интернете

    4. Kreatív megközelítés 

    Ragaszkodik a szokatlan vagy bekerülni a helyzetbe. Az utóbbi esetben a felhasználó jellemzőit használjuk. Egy ilyen hirdetés azoknak fog működni, akik nem gondoltak a termékre és / vagy a problémára. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet újratervezni a webhelyet, és menteni a pozíciókat

    5 подходов к созданию эффективной рекламы в интернете

    Friss cikkek

    Fontos a hét: a hirdetési költségek Instagram történetek, új iPhone modellek

    Van egy rendszeres emésztés szereti a levegőben a legújabb, intelligens anyagok. Ebben a kiadásban megismerjük az Instagram hirdetési bejegyzéseinek átlagos költségeit, valamint az új...

    Hogyan működik a Google Ads és az Instagram Insights” statisztika ” szakasza

    Weboldal tulajdonosok, kezdők számára Üdvözlöm mindenkit, aki úgy döntött, hogy belemerül a hirdetési eszközök témájába. Hagyományosan bemutatom magam – a nevemAnton Udodov,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában