More

    5 könyvet ajánlott olvasni Igor Ashmanov

    A SEOnews folytatja az “5 könyv egy szakértőtől” címet, ahol a jól ismert internetes figurák olyan könyvekről beszélnek, amelyek kitörölhetetlen benyomást tettek rájuk, és segítettek nekik elérni a kívánt eredményeket a munkában és az életben.

    Ma egy digitális szakértő, egy informatikai vállalkozó könyveinek választékát mutatjuk beIgor Ashmanov, amelyet megosztott egy interjú során a YouTube-csatornán “Egy láb digitális”. Az üzletről beszélve Igor Stanislavovich kiemelte a következő könyveket, megjegyezve, hogy hasznosak voltak számára.

    A jótól a nagyig. Hogy egyes cégek miért hoznak áttörést, mások nem…

    Által Jim Collins

    Miről szól a könyv: A szerző hatéves tanulmányának eredményeiről ír, amelyben az áttörést hozó vállalatokat összehasonlították azokkal, akik kudarcot vallottak. 

    Minden nagy cég megtalálta a siker hasonló elemeit, nevezetesen a fegyelmezett embereket, a fegyelmezett gondolkodást, a fegyelmezett cselekvéseket és a lendkerék hatását. 

    Ennek köszönhetően a vállalatok fenomenális eredményeket értek el, amelyek többször meghaladják az Ipari Átlagot.

    Örökké épült. A vision cégek sikere

    5 книг, которые рекомендует к прочтению Игорь Ашманов Által Jim Collins

    Miről szól a könyv:A könyv feltárja a vállalatok hosszú távú sikerének okait. 

    A szerzők 18 neves vállalat, köztük a 3M, a Walmart, a Walt Disney, A Boeing, A Sony és a Hewlett-Packard munkamódszereit mutatják be frissen. 

    OLVASS TOVÁBB:  Egy reklámkampány egy autókereskedőnek mytargetben. Ügy

    A könyv útmutatóként szolgálhat az építőipari szervezetek számára.

    Collins mindkét könyve azoknak a vállalatoknak a belső elveiről szól, amelyek valóban nagyon nagyok lettek, és nagyon gyorsan növekedtek.

    Különbséget tenni vagy meghalni! Túlélés a halálos verseny korában

    5 книг, которые рекомендует к прочтению Игорь Ашманов Szerző: Jack Trout, Steve Rivkin

    Miről szól a könyv:A szerzők bizonyítják, hogy a differenciálás a sikeres marketing sarokköve, és hiteles ajánlásokat adnak a megfelelő marketingstratégiákról. 

    OLVASS TOVÁBB:  Jelentés generálása a Google Data Studio szolgáltatásban az eLama segítségével

    A könyv legújabb kiadását esetekkel egészítik ki, többek között Oroszországból és Kínából. A szerzők részletesen elemzik a különböző differenciálási stratégiákat, olyan megoldásokat mutatnak, amelyek rejtve vannak a kíváncsiskodó szemektől, amelyek a globális marketing sikeréhez vezetnek.

    A könyv arról szól, hogy mi a legfontosabb a fókusz és a pozicionálás.

    A láthatatlan eladása: útmutató a Modern szolgáltatási marketinghez

    5 книг, которые рекомендует к прочтению Игорь Ашманов

    Szerző:Harry Beckwith

    Miről szól a könyv:A szolgáltatások marketingje a szakmai tevékenység egyik legnehezebb területe. 

    Harry Beckwith könyve, amely a szerző több ezer profi üzletemberrel végzett 25 éves tapasztalatán alapul, marketing ismereteket hoz az olvasóknak mind a nagyvállalatok, például a Federal Express, mind a Citicorp, mind a kis magánvállalkozások munkájának példáinak figyelembevételével. A könyv több száz technikát és stratégiát tartalmaz, amelyeket a marketing szolgáltatások területén használnak.

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában