More

    5 ingyenes webmester eszközök, amelyek segítenek keresni

    Annak érdekében, hogy stabil nyereséget érjen el, a webmesternek pontosan tudnia kell, mi történik a webhelyével. Jönnek új látogatók? Van-e ideje betölteni a bannerekkel ellátott oldalakat? Kényelmes egy weboldalt megnyitni egy mobiltelefonról? Az adatelemzés segít időben észrevenni és kijavítani a problémát, valamint megtalálni a módját a bevételek növelésére. 

    Minden webmesternek saját listája van a kedvenc szolgáltatásokról a munka hatékonyságának javítása érdekében. Az RTBSape 5 ingyenes eszközt választott, amelyek mindegyike külön fontos feladatot old meg. Beszéljünk többet róluk. 

    Itt vannak azok a szolgáltatások, amelyek segítenek a webmesternek megérteni, hogyan lehet több pénzt keresni a reklámból: 

    1. Yandex.Metrica. 
    2. PageSpeed betekintést Google.
    3. Google Tag Manager. 
    4. Adfox. 
    5. Yandex.Webmaster + Google Search Console. 

    1. Yandex.Metrica 

    Ezzel a szolgáltatással részletes elemzést készíthet a webhelyről, valamint tanulmányozhatja a felhasználók viselkedését. 

    Miért van szükség a webmesternek Yandexre?Metrica?

    A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy: 

    • nyomon követheti, hogy mely eszközökről érkeznek a felhasználók az Ön webhelyére; 
    • gyűjtsön statisztikákat az adott URL-ekre tett látogatásokról és a webhelyen végrehajtott célzott műveletekről; 
    • nézze meg, mely keresési lekérdezések felhasználók jönnek; 
    • keresse meg a legnépszerűbb webhelyoldalakat; 
    • szerezzen statisztikát a visszafordulási arányról, a megtekintési mélységről, a webhelyen töltött időről; 
    • nézze meg, hogyan viselkednek a felhasználók a webhelyen (tekercsek, kattintások, átmenetek). 

    Hogyan használhatja a webmester a Yandex-et?Metrica a munkájában? 

    1. Látogatók elemzése. Mivel a webhely látogatói a webmester fő bevételi forrása, mindent tudnia kell róluk. A mutatók segítenek nyomon követni, hogy a felhasználók honnan származnak a webhelyre, hogyan viselkednek.  

    Például egy Webmester azt gondolhatja, hogy reklámozással vonzotta a látogatók áramlását, a szolgáltatás pedig megmutatja, hogy az emberek többsége egy adott keresési lekérdezéshez jött. Az egyik forrás vonzza azokat a felhasználókat, akik egy oldalt néznek meg, a másik azok, akik kettőt vagy hármat néznek meg. Minél több oldalt látogat meg egy személy, annál több hirdetést fog látni. Ez azt jelenti, hogy minél magasabb a webmester jövedelme. 

    OLVASS TOVÁBB:  Amikor valami furcsa történik a chat, veszek egy mély lélegzetet, és azt mondják, egy hosszú " Ooooo"

    A részvétel ilyen módon történő elemzésével megértheti, hogy melyik reklámot kell megtagadni, és éppen ellenkezőleg, a promóció költségvetését irányítani. 

    2. Értékelje a robotness mutatót. Általában a robotok meglátogatják a webhelyet, hogy indexeljék vagy ellenőrizzék annak működését. De néhány robot álcázza magát, mint a felhasználók annak érdekében, hogy utánozzák tetteiket -, hogy kattintson a linkeket, valamint növeli a jövedelem a webmester. Ezért a hirdetők ritkán helyeznek el hirdetéseket olyan webhelyeken, ahol a robotness aránya meghaladja a 10% – ot. Az ilyen webhelyből származó bevétel alacsonyabb lesz a vártnál.  

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos dolgok a héten: rekord távirat és jel letöltések, valamint egy nagyszabású Android frissítés

    Ennek megakadályozása érdekében a beérkező kéréseket 5-10% feletti csalási szinttel kell kiszűrni a webhelyek és IP-tartományok feketelistáin keresztül. Ha Yandex.A Metrica 10% – os robotness értéket mutatott, le kell tiltania a reklámot, és csalás elleni kártérítést kell nyújtania a hirdetőnek. 

    2. PageSpeed Insights (Google) 

    Olyan eszköz, amely olyan fontos mutatót elemez, mint az oldal betöltési sebessége. A PageSpeed Insights szimulálja a különböző eszközökről történő letöltést, és ajánlásokat ad a gyorsítás módjára vonatkozóan. 

    PageSpeed Insights (Google)1

    Miért van szüksége egy webmesternek PageSpeed betekintésre? 

    • Az oldal betöltési ideje közvetlenül befolyásolja a webmester jövedelmét. Először is, a felhasználó nem várhat és távozhat. Másodszor, maradhat, de elkezd görgetni. Ezután a képernyő tetején található hirdetés betöltődik, miután a személy lefelé görgeti a hírcsatornát. Ha a felhasználó nem látja a hirdetést, a webmester nem kap pénzt érte. 
    • Az alacsony Oldalspeed Insights értékkel rendelkező webhelyek a Google Keresésben vannak leminősítve eredmények. A webmester elveszíti a fontos szerves forgalmat ebből a keresőmotorból. Ugyanakkor ez a fajta forgalom a legértékesebb. 
    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: kalóz távirat és legnépszerűbb YouTube videók az évre

    Miért használná a webmester a PageSpeed Insights-ot?  

    A szolgáltatás Értéke az, hogy nem csak a letöltési sebességgel mutatja a jelenlegi helyzetet, hanem konkrét ajánlásokat is ad annak növelésére. Például tömörítse az összes fotót a webhelyen 300 KB-ra, engedélyezze a késleltetett kép betöltését (lazyload), távolítsa el a felesleges webes betűtípusokat, a redundáns css-t és a JSS-t, tiltsa le a felesleges bővítményeket stb.  

    Ezek nem csak általános tippek. A Google a mély oldalelemzésből származó adatokat használja, így a PageSpeed Insights ajánlásainak követése valóban segít a sebesség növelésében. 

    3. Google Tag Manager 

    Tag Manager egy egyszerű, felhasználóbarát felület. Segít címkék létrehozásában (kódrészletek egy oldalon), tesztelni és kezelni őket. 

    Google Tag Manager2

    Miért van szüksége egy webmesternek a Google Tag Manager-re?  

    Az ingyenes szolgáltatás lehetővé teszi, hogy: 

    • a Google Analytics és egyéb mutatók integrálása a webhelyre; 
    • egyéni címkék létrehozása;
    • hibakeresési címkék;
    • vissza a korábbi verziókhoz; 
    • konfigurálja a szöveg helyettesítését a webhelyen. 

    Hogyan használhatja a webmester a Google Tag Manager munkáját? 

    • Konfigurálja a címkékkel való munkát. A modern webmester sok kódot használ, amelyeket a webhely különböző oldalain kell elhelyezni. Néhány címkét azonban csak akkor kell hívni, ha bizonyos feltételek teljesülnek. A feladat egyszerűsítése érdekében az UTM kódot minden oldalra telepítheti, hozzáadhatja az összes szükséges képpontot, majd a Google Tag Manager segítségével kiválaszthatja a beállításokat. 
    • Egyszerűsítse a hirdetési hálózatokkal való munkát. A szolgáltatás lehetővé teszi, hogy gyorsan elhelyezze a hirdetési hálózatok különböző kódjait a webhely különböző oldalain. A webmester hozzáadhatja a beállításokhoz a különböző hirdetési hálózatok különböző típusú közönségekhez való használatát. Például teaser hálózatok 18 + közönség számára, vagy Push hálózatok a mobilalkalmazások felhasználói számára. 
    OLVASS TOVÁBB:  Káros tippek: Hogyan lehet létrehozni egy instagram szűrőt, amely nem működik

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában