More

    5 érdekes digitális tartalom formátum

    Válogatás a digitális mérföldkő csapat érdekes tartalmi formátumok, hogy kitűnjön a verseny, vonzza a figyelmet a közönség. 

    1. Játékok a közösségi hálózatokban 

    Az Instagram Stories alkalmazásban különféle játékokat hozhat létre a felhasználókkal. Például különböző kérdőívek és vetélkedők, éberségi tesztek, kifestőkönyvek és képeslapok. 

    Példa: az S7 légitársaságokkal együtt felajánlották az előfizetőknek, hogy kreatívan töltsék be a repülőgép kabinját.  

    A VKontakte játékokat chatbot részvételével lehet megszervezni. 

    Példa: az UBRIR-rel együtt versenyt szerveztünk az előfizetők vonzására. Az első részben a felhasználóknak meg kellett találniuk a 100 olimpiai bajnok egyikét, akit kitaláltunk. A bot ellenőrizte a válaszokat és kommunikált az előfizetőkkel. A második részben a felhasználók a “rock-paper-scissors”botjával játszottak. A harmadik-versenyeztek a győzelemért a megjegyzésekben. 

    2. Narratív megközelítés 

    Hozzászólások és történetek olvashatók, ha azok lenyűgöző. A történetmesélés nagyszerű megoldás erre, mert lehetővé teszi, hogy az olvasót egy történeten vagy egy koherens narratíván keresztül bevonja.  

    Példa: a S7 Airlines, elindítottuk a szilveszteri különleges projekt “utazási Horoszkóp”, mesebeli történeteket érdekes helyeken. 

    Tekintse meg ezt a bejegyzést Instagram

    A post from S7 Airlines (@s7airlines)

    Tekintse meg ezt a bejegyzést Instagram

    A post from S7 Airlines (@s7airlines)

    Most a trend végtelen történetek, amelyek egymáshoz kapcsolódnak, és következetesen fejlesztenek egy gondolatot. Szintén népszerűek azok a kiadványok, amelyekben a márkák egy kicsit többet mondanak magukról, például feltárják a gyártás, a munka mögötti jeleneteket, és több bennfentes információt adnak. 

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: Távirati bevételszerzés és hirdetési frissítések a VKontaktén

    3. Webes sorozat az Instagram-on 

    A webes sorozat nem új tartalomformátum a webhely számára. A közösségi hálózat minden funkciója hosszú távú kommunikációt folytat a közönséggel. 

    2013-ban a Desert friends Fekete-fehér TV-sorozat megjelent az Instagram-on. Ez egy 15 másodpercig tartó videósorozat volt, amely három barát kalandjairól szólt, akik a sivatagba kerültek, és ott harcoltak az idegenekkel.  

    A criminal Instagram sorozat Shieldfive-ban a teasers and videos statikus bejegyzéseinek formátumait használják. Teljes időtartama mindössze hét perc. 

    Az első sorozat A holokausztról a “Stories of Eve” Történetformátumban 2019-ben jelent meg. A videókat kiemeli, a fiók pedig stilizált, mint a főszereplő személyes fiókja. 

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos dolgok a héten: YouTube nem szereti a TikTok lejátszási listáit

    4. Márkás lejátszási listák  

    Sok divatház márkás lejátszási listákkal rendelkezik. Zenét gyűjtenek a műsorokból, feltöltik az Apple Music-ba és sportolnak. Zenei albumaikat Chanel, Prada, Burberry, Balenciaga állította össze. A H&M, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, MAC, Adidas, Victoria ‘ s Secret lejátszási listákkal is rendelkezik. A store 12 Storeez pedig kifejezetten az online vásárláshoz készített lejátszási listát.  

    A tésztagyártó kreatívan megközelítette a Barilla márkájú zenei választékot. A lejátszási lista dalai időzítők, amelyek időtartama megegyezik egy adott típusú tészta főzési idejével.  

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: trágárság nélküli közösségi hálózatok és Oroszország legnépszerűbb hírvivője

    5 любопытных форматов digital-контента

    A lejátszási listák elkészítéséhez a márkák professzionális zenészeket hívnak meg. Borjomi meghívta a Moszkvai művészeket, hogy készítsék el saját választásukat. A dalokat a bankok QR-kódjával hallgathatja meg. 

    A New York-i Sister City Hotel háttérzenéjét Bjork komponálta. Az énekes a Microsoft mesterséges intelligenciáját használta erre. A kompozíció a szállodán kívüli időjárásra reagál, attól függően változik, hogy mit mutatnak a külső kamerák. Az online közvetítés a szálloda honlapján történik.  

    Gyorsétterem lánc KFC Franciaország ment a másik irányba. Összegyűjtött egy válogatást a hip-hop csillagok dalairól a világ minden tájáról, amelyek megemlítik a márkát. Az album címe “Bucket Bangers”.  

    5. Hangbeszélgetések

    Annak ellenére, hogy a hatalmas számú mémek a hangüzenetek, hang beszélgetések, mint a Clubhouse, távirat, megjósolni a további növekedés.  

    A tartalom személyre szabásának tendenciája folytatódik, így a podcastok, valamint a magasan specializált csatornák népszerűek, táplálják befolyásolóikat.

    Friss cikkek

    Hogy megy a mobil fejlesztői interjú?

    Alexander Anikin, dékán a kar Android fejlesztési GeekBrains18 május 20216 perc 29https: / /d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2624 / og_image / d6b0df6963fad75c41266e6f67eabafe. png Már beszéltünk arról, hogy milyen...

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában