More

    2 hónap alatt 3,5-szeresére növeltük az online áruház bevételét

    Ebben az esetben eláruljuk, hogyan népszerűsítették az online vízvezeték-üzletet a kontextuális hirdetések segítségével, milyen csatornákat és szolgáltatásokat használtak, és milyen eredményeket tudtak elérni rövid idő alatt.

    Bevezető rész

    Vevő. A Line24 egy olyan cég, amely nyolc márka termékeit értékesíti, és üzleteikben vásárolt vízvezeték szerelési és karbantartási szolgáltatásokat nyújt. A társaság története a távoli 2002-ben kezdődik, amikor egyenként további 30 dollár volt …

    A Line24 offline kiskereskedelmi üzletek Moszkvában és Szentpéterváron vannak képviselve, a szállítás az Orosz Föderációban és a FÁK-országokban történik.

    Ügyfélfeladatok

    Az ügyfél több feladatot tűzött ki a MediaGuru projektcsapat számára.

    1. Támogassa nyolc márka online áruházait (mindegyik márkának külön weboldala van):

    • roca-24.ru;
    • ravak24.ru;
    • l-24.ru;
    • jd24.ru;
    • hg-24.ru;
    • geberit24.ru;
    • damixa24.ru 4;
    • ampm-world24.ru.

    2. Csökkentse a hívások (hívások, kérések stb.) Költségeit és növelje a vállalat jövedelmét.

    3. Állítson be végpontok közötti elemzést az összes kérés nyomon követésére (hívások, vásárlások, átlagos számla, szállítások és minden, ami a reklámcsatornákba történő befektetések helyes felméréséhez és optimalizálásához szükséges).

    Stratégia

    Kidolgoztunk egy promóciós stratégiát, amely a következőket tartalmazta:

    • a vállalat összes online áruházának egységesítése egyetlen forráson;
    • az alaptermékek és -szolgáltatások digitális promóciója a kontextus szerinti reklám használatával;
    • dolgozzon a Yandex.Market és a Google Shopping szolgáltatással;
    • összekapcsolja az elemzéseket és nyomon követi az összes statisztikát (hívások, megrendelések stb.).

    Problematikus

    A monomárkás oldalak nagy száma kényelmetlenséget okozott a munkavégzés során. Emlékezzünk arra, hogy a nyolc üzlet mindegyikének külön weboldala volt, és feltételezték, hogy külön kell őket népszerűsíteni. Ez megnehezítette az összes statisztika nyomon követését.

    Néhány további nehézség, amellyel szembesültünk, az e-kereskedelem hiánya és a gyenge márkafejlesztés a Yandex.Market-ben.

    Projekt időszaka

    2020. október napjainkig.

    Az eset megvalósításának leírása és az optimális megoldás megtalálása

    Az elemzések telepítése és statisztikák gyűjtése

    A hívásokra vonatkozó statisztikák helyes gyűjtése érdekében telepítettük a Mango Office híváskövetést : összekapcsoltuk a számok statikus és dinamikus helyettesítését.

    2 hónap alatt 3,5-szeresére növeltük az online áruház bevételét

    Híváskövetési lead jelentés

    2 hónap alatt 3,5-szeresére növeltük az online áruház bevételét

    Híváskövetési lead jelentés

    Az e-kereskedelmet összekapcsoltuk, hogy részletes elemzéseket kapjunk a termékek értékesítéséről, az átlagos számláról és a népszerű pozíciókról. Szükség volt dinamikus remarketingkampányok és intelligens szalaghirdetések elindítására is, mivel ezek szintén a kereskedelemhez kötődnek.

    Összevontuk az összes adatot és vizualizáltuk a Google Data Studio-ban az átlátható munka és elemzés érdekében.

    2 hónap alatt 3,5-szeresére növeltük az online áruház bevételét

    Adatmegjelenítés a Google Data Studio szolgáltatásban

    Stratégia kidolgozása

    A fő kérdés, amelyet meg kellett oldani, és ezt meg is tettük, az volt, hogy 8 monomárkás oldalt egyesítsünk egy többmárkás webáruházba. Erre azért van szükség, hogy megkönnyítse az üzletek kezelését, az elemzések helyes nyomon követését és általában növelje a felhasználóbarátséget.

    OLVASS TOVÁBB:  Goodkey: Csökkentse a PPC kampány fejlesztési idejét ötször

    Most nyolc különálló hely helyett egyet hirdettünk – l-24.ru . Az ügyfelek vonzása érdekében választott csatornák:

    • Yandex.Direct;
    • Yandex Market;
    • Google Ads;
    • Google Shopping.

    A forró kereslet kielégítése érdekében a márkakeresési kampányokat választottuk. A hirdetéseket a K50 generátor segítségével indították el, hogy ne pazarolják az oroszlánrész időt az alacsony frekvenciájú lekérdezésekkel való munkára, és hogy a készleten lévő termékekről és az árakról naprakész információt küldjenek közvetlenül a hirdetéseknek.

    A K ☆ 50 Generator egy olyan szolgáltatás, amely YML / CSV hírcsatornákon alapuló naprakész hirdetési kampányokat hoz létre és automatikusan tart. A szolgáltatás a Yandex.Direct és a Google Ads rendszerekkel működik.

    2 hónap alatt 3,5-szeresére növeltük az online áruház bevételét

    K-50 normál hirdetésformátum

    2 hónap alatt 3,5-szeresére növeltük az online áruház bevételét

    K-50 kiterjesztett hirdetési formátum

    A reklám grafikus eleme

    Média kontextus banner

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet linkek segítségével növelni a webhely forgalmát. Ügy

    Néhány üzlet tesztjeként MCB-kampányokat indítottunk (szalaghirdetés a keresésben). A fülbemászó vörös szín vonzotta a figyelmet a kreativitásra, és ez az RK egyik fő célja.

    A második ugyanolyan fontos cél az, hogy megmutassuk a felhasználóknak, hogy mindenkinek van értelme vásárolni a fürdőszobai termékeket.

    2 hónap alatt 3,5-szeresére növeltük az online áruház bevételét

    Intelligens szalaghirdetések hírcsatornánként

    Ahhoz, hogy utolérjük azokat az ügyfeleket, akik egy adott terméket megtekintettek egy online áruházban, elindítottuk az újbóli célzást. Kreatívokat is bemutattunk azoknak a felhasználóknak, akik hasonlóak az ügyfelek közönségéhez.

    Az intelligens szalaghirdetés egy dinamikus tartalmú interaktív szalaghirdetés, amelyet a hálózatokon és a keresőmotorokban indítanak. Hozzáad egy hírcsatornát és testreszabja a látványtervet, és a Direct elemzi mindezt, és maga hoz létre intelligens szalaghirdetést és intelligens hirdetéseket. Az intelligens szalaghirdetések a megjelenítés helyétől függően különböző formátumokban készülnek. Ezeket rendszeresen frissítik automatikusan.

    2 hónap alatt 3,5-szeresére növeltük az online áruház bevételét

    Piactér

    Termékeket helyeztünk el a Yandex.Market és a Google Shopping szolgáltatásban . A költségvetést a keresletnek és a raktáron lévő terméknek megfelelően osztották fel.

    Szeptember végén kezdtük el dolgozni a Yandex.Markettel a következő feladatokkal:

    • véglegesítette az oldalt, elvégezte a szükséges szerkesztéseket;
    • véglegesítette az árlistát;
    • PriceLabs automatizálási rendszerek felállítása;
    • promóciós kódokat és akciókat adott hozzá az árlistához.

    Megkezdtük az átváltási és fedezeti pozíciók arányainak kiigazítását, figyelembe véve az önállóan tárolt áruházat. Meghatároztuk a minimális ajánlatokat a „nem vonzó” árú termékekre, a Yandex.Market versenyképes árú termékekre pedig a helyzeti stratégiákat választottuk.

    Továbbá ragaszkodtunk ahhoz, hogy az ügyfél a piacon megjelenő véleményekkel dolgozzon, reagáljon a negativitásra és motiválja az ügyfeleket arra, hogy visszajelzést adjanak a megvásárolt árukról.

    OLVASS TOVÁBB:  Válasszon kategóriát a Google Cégem kártyához

    2 hónap alatt 3,5-szeresére növeltük az online áruház bevételét

    Közben a Google Shopping szolgáltatásban:

    • Állítson be egy Shopping-kampányt
    • termékeket csoportokra osztani;
    • eltávolította a felesleges márkákat a kirakodáshoz.

    Jelenleg adatokat gyűjtünk az intelligens vásárlás engedélyezéséhez.

    2 hónap alatt 3,5-szeresére növeltük az online áruház bevételét

    RK kiigazítások

    Másfél héttel az indulás után kampányszinten végeztünk módosításokat a következő feltételekkel:

    2 hónap alatt 3,5-szeresére növeltük az online áruház bevételét

    Az RK számára a “Failure_Visits 3 + _30 days” értéket állítsa lefelé -100% -kal. Ezek azok a felhasználók, akik az elmúlt hónapban kevesebb, mint 15 másodpercig voltak a webhelyünkön, és semmilyen intézkedés nélkül bezárták. Így vágtuk el azokat a látogatókat, akiket nyilvánvalóan nem érdekelnek szolgáltatásaink.

    Az RK “Idő a webhelyen 5+ perc, találatok = 0_30 nap” esetén növekvő + 25% -os korrekciót állított be. Ez magában foglalja azokat a felhasználókat, akik több mint 5 percig voltak a webhelyen, és nem hagytak el kérést. A legvalószínűbb, hogy érdekli őket a vízvezeték-szerelés, ismerik velünk, és van esély visszavinni őket az online áruházba, és eladni őket.

    Az RC “Mélység 8+, inverziók = 0_30 nap” esetén + 25% -os felfelé történő korrekciót határoztak meg. Ezek a felhasználók tanulmányozták a webhelyet, és nem hagytak kérést. Készek vagyunk többet fizetni értük az aukción, mivel közelebb vannak az ajánlathoz, mint azok a felhasználók, akik még nem ismerik az oldalt.

    Mire vezetett a reklámtevékenység?

    • Összesen 8 monomárka-oldalt egyesítettünk egy többmárkássá, és optimalizáltuk a webhely munkáját.
    • A statisztikák gyűjtése során kikapcsoltuk a „hatástalan” kulcsszavakat, amelyek statisztikákat gyűjtöttek, és nem hoztak megrendeléseket. A felszabadult pénzt új kulcsszavak statisztikáiba, valamint a már statisztikákat gyűjtő és konverziós kulcsok forgalmának növelésébe fektették. Itt megjegyezzük, hogy a szűrők nem működtek az oldalon, ezért a hirdetési kampányokban a kérelmek száma korlátozott volt.
    • Az ajánlatkorrekcióknak köszönhetően kizártuk a legtöbb érdeklődő látogatót, és több potenciális ügyfelet vonzottunk az oldalra.

    Ábrák és grafikonok

    Eleinte a heti költségvetés reklámra fordított kiadásai növekedtek: a csúcsponton 7700 rubelről 190% -kal, 14 500 rubelre nőtt. De az optimalizálás után sikerült 10 300 rubelre csökkenteni. Ennek eredményeként a heti fogyasztás növekedése csak a kezdeti mennyiség 33% -a volt.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan reklámozzák termékeiket a háztartási gépek márkái a Yandex Zen-en

    2 hónap alatt 3,5-szeresére növeltük az online áruház bevételét

    A kiadások dinamikája

    Ugyanakkor az online áruház bevételeinek összege 2 hónap alatt 350% -ra nőtt: heti 40 000 rubelből heti 140 000 rubelbe.

    2 hónap alatt 3,5-szeresére növeltük az online áruház bevételét

    Jövedelemdinamika

    De itt nem állunk meg. A hirdetési kampányok méretezését tervezzük az átlagos ellenőrzés növelése érdekében. Ezért a jövedelem 3,5-szeres növekedése nem a határ!

    Friss cikkek

    A Windows védelme: szisztematikus megközelítés

    A védelmi intézkedések strukturálása és konfigurálása különböző szakaszokban, 20215. február 26., https://d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2558/og_image/99b52ce494fff4e99d818403950ffa3a.png A legutóbbi cikkben elemeztünk egy gyanús fájlt, sőt azonosítottunk néhány mintát,...

    A hét legfontosabb eseményei: Remélem, hogy a Clubhouse for Android

    Az éterben rendszeres Likeny-emésztés folyik a legújabb és okosabb anyagokkal. Ebben az epizódban megismerhetjük a Clubhouse régóta várt Android-fejlesztőjét, és boldog 12. születésnapot kívánunk...

    A weboldalon található szövegek olvasása [Kutatási áttekintés]

    Igaz, hogy most senki nem olvas szövegeket a weboldalakon? Frissítettük a kutatás áttekintését és kihoztunk néhány tippet: mit tegyünk annak érdekében, hogy az...

    Hogyan lehet megduplázni egy híroldal forgalmát. Ügy

    A híroldalak promóciójának megvan a maga sajátossága. A keresési látogatások nem jelentik a legnagyobb részét a híroldalakra irányuló forgalomnak. A legtöbb áttétel más forrásból...

    “A Scratch után rájöttem, hogy nem akarok abbahagyni a programozást”

    Polina Sedakova - oktatási projektjeiről és az utolsó játékról, a Pacman feldolgozásáról, 20213. február 25-től133https: //d2xzmw6cctk25h.cloudfront.net/post/2557/og_image/481635c3b9df7bf894c129f7828350a3.png Polina Sedakova 10 éves. Két hónap alatt...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában