More

    19 technikák az online áruház értékesítésének növelésére

    Áttekintés az online áruházak hatékonyságának javítására szolgáló módokról az RRS csapat vezetőjétől-a Roman Dudarev Penguin-team ügynökség szakembereitől.

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине

    Roman Dudarev, vezetője a csapat RRS szakemberek Penguin-team, megbeszéljük technikák, amelyek segítenek abban, hogy minél több konverzió nélkül komplex fejlesztések, változások a helyszínen. Még egy pár bevezetése segít az átváltási arány növelésében. A legtöbb technika nem igényel új forgalmat vonzani, néhányuk ma további képzés nélkül is megvalósítható!

    #1. Egyszerűsítse webhelyét

    …ezért a felhasználói élmény. Minél kevesebb zavaró elem van az oldalon, annál nagyobb a valószínűsége annak, hogy a felhasználó eléri a tölcsér végét. Fotók, szakaszok, felugró ablakok, címek, gombok nem akadályozhatják meg a látogatót a vásárlásban, felületes megtekintéssel világossá kell tenni, hogy mit és mit kell tenni.

    Nézd meg az oldalak két változatát-hol kényelmesebb és könnyebb?

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине

    : Chanel 19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине3 : Kodi Professional

    A Pretentiousness nem a webhelyre vonatkozik-egyszerűsítse le!

    #2. A navigáció egyértelművé tétele

    Ugyanazt a szabályt alkalmazzuk: minél egyszerűbb, annál jobb. A menü észrevehető, több kategória és alkategória, minden termék a helyén van. A felhasználók vásárolni jönnek, adják meg nekik ezt a lehetőséget.

    Főbb ajánlások:

    • hagyja 4-6 fő kategóriát. Ez általában elegendő a legtöbb kis online áruház számára;

    • ne ossza meg a szakaszokat: Kategória → alkategória → “alkategória” – ez elég;

    • rendezze a kategóriákat bármilyen attribútum szerint: Ár, ábécé, népszerűség szerint.

    #3. Győződjön meg róla, hogy az űrlapok előre kitöltöttek

    Tetszik, ha extra információkat kell megadnia, mint például a nem, a családi állapot és a kedvtelésből tartott állatok neve, amikor megrendelést tesz? Valószínűtlen. Tehát a webhely látogatói sem szeretik. A másik dolog az, ha a szükséges információkat automatikusan feltölti az űrlap kitöltésekor, igaz? Minél kevesebb testmozgást (olvasási-adatbevitel), annál gyorsabban éri el a felhasználó a végét, és nem fogja meggondolni magát.

    Hogyan lehet megkönnyíteni a felhasználók számára az űrlapokkal való munkát a megrendelés során:

    • konfigurálja az űrlapok automatikus kitöltését;

    • húzza ki az információkat a közösségi hálózatokból;

    • mentse el a bevitt adatokat;

    • válasszon a mezők kitöltésekor, például a posta címét és számát.

    #4. Adjon választást: jelentkezzen be vagy sem

    Ha engedélyt vagy regisztrációt kell átadnia szappan vagy játékok vásárlásához, akkor biztosan néhány potenciális vásárló leesik. Tegye kényelmesebbé és valószínűbbé a megrendelést. Csak a megrendelés végrehajtásához szükséges adatokat kérje. Lehetőleg már a Fizetési szakaszban.

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине

    Az összes szükséges adatot már a megrendelés benyújtásának szakaszában kérik, a vásárláshoz nincs szükség regisztrációra

    OLVASS TOVÁBB:  Miért nem működik a reklám akkor sem, ha mindent helyesen konfigurált, és mit kell tennie ez ellen

    #5. Gondolj az ingyenes szállítás megszervezésére

    Ingyenes szállítás egy szép bónusz, ha vásárol olyan terméket. A kutatások azt mutatják,hogy a legtöbb ügyfél olyan boltot választ, amelynek szállítása nem szükséges. Akkor miért nem használja ki ezt az átváltási arány növelése érdekében? Ehhez felveheti a szállítási költséget a termék árába, vagy gondolhat a korlátokra, például 50 dollár vásárlásakor a szállítás ingyenes lesz.

    #6. Egyszerű visszatérítési politika kidolgozása

    Mindig fennáll annak a veszélye, hogy vásárol valamit az interneten, amely nem illeszkedik a mérethez, a színhez, a stílushoz. Az online áruházban nem érintheti meg, próbálja meg megnézni a terméket. Ez sok fogyasztót megállít. Különösen riasztó, ha az eladónak nincs visszatérítése vagy cseréje. A visszatérítési politika hozzáadásával eltávolíthatja a vásárlók kétségeit.

    OLVASS TOVÁBB:  Miért nem működik a reklám akkor sem, ha mindent helyesen konfigurált, és mit kell tennie ez ellen

    Ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy visszatérítési politikát dolgoz ki, mert törődik az ügyféllel. Nem kétséges a termék, így biztos benne, hogy a minőség miatt nem lesz visszatérítés, vagy kevés lesz.

    A visszatérítési eljárásnak:

    • világosan leírva;

    • a visszatérítés lehetséges okainak fedezése;

    • határozza meg az összes feltételt;

    • ez észrevehető, több helyen is elhelyezhető a webhelyen: a fejlécben, az alagsorban, a termékoldalon, megrendelés során.

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине

    A visszatérési feltételek a termékkártyán jelennek meg. : Rozetka

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине

    A webhely főoldalán található visszatérési feltételek

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине

    Visszatérési feltételek a webhely menüben

    A visszatérítések minimalizálása érdekében, például a helytelen méretválasztás miatt, a vezetőknek segíteniük kell az ügyfeleket a kiválasztási szakaszban. Például a menedzser kérheti az Ügyfelet, hogy végezze el a megfelelő méréseket, majd válassza ki a méretet, figyelembe véve a szövet jellemzőit. Ehhez jól ismerettnek kell lennie a méretrácsban és a termék jellemzőiben.

    #7. Értékelés és értékelés közzététele

    Az ügyfél gondjainak enyhítésének másik módja a termékek áttekintése és értékelése. Az emberek úgy vélik, hogy még az idegenek véleménye is, az Data Insight és az AliExpress tanulmánya szerint 10 megrendelés közül 9-ben a vásárlási döntés felülvizsgálatok alapján történik.

    Ha van véleménye, akkor 1) Ez azt jelenti, hogy az emberek vásárolnak tőled, 2) megismerheti a terméket megvásárló emberek benyomásait.

    Nagyszerű, ha a vélemények vagy értékelések megtalálhatók a kártyán, majd megtekinthetők, mielőtt magára a kártyára váltana.

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине

    : Rozetka

    #8. Adjon hozzá egy hírcsatornát egy Instagram fotóval

    Az Instagram-hírcsatorna egy blokk, amely az Instagram-on közzétett bejegyzések képeit tartalmazza, például egy adott Fiókban. Ezenkívül automatikusan fel is húzhatja azokat a fényképeket, amelyeken egy áruház van megjelölve a blokkba. Ez egy nagyszerű lehetőség:

    • hígítsa a tartalmat ” élő ” fotókkal;

    • szerezz egy másik társadalmi bizonyítékot;

    • kap visszajelzést.

    OLVASS TOVÁBB:  Dooptimized! Hogyan indíthatunk hirdetéseket 40 új irányban, kis költségvetéssel, szigorú CPL-vel

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине9 : Álom Fehér

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине

    : Sultanna Frantsuzova

    #9. Készítsen egyedi leírásokat

    Ügyeljen a termékleírásokra. Először is, meg kell. Másodszor, technikailag egyedinek kell lenniük: ellenőrizheti Text.ru, Advego vagy más szolgáltatások használata. Harmadszor, a lehető legigazságosabbnak, eredetinek és kreatívnak kell lenniük. Készítsen olyan leírásokat, amelyek segítenek megérteni, hogy milyen termék, milyen minőségű, mi a sajátosság, milyen szaga van, milyen érzelmeket okoz.

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине

    A leírás kávé szaga, ezért meg akarom vásárolni

    #10. Ügyeljen a fotókra

    A Fotók szinte az egyetlen módja annak, hogy megértsük, hogyan néz ki egy termék, milyen méretű és színű. Ezért minél több fotó lesz a termékről az oldalon, annál jobb. Használjon különböző szögeket, közelítéseket, összehasonlításokat más ismerős tárgyakkal, mutassa meg a terméket akcióban stb.

    A fotókkal együtt a feliratok vagy a képen látható feliratok tökéletesen működnek. Így több előnyt mutathat be, elmondhat egy történetet, légkört teremthet.

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине12 : TiDivi Shop

    #11. A sürgősség és a szűkösség érzése

    A konverziós arányt mesterséges korlátozások alkalmazásával befolyásolhatja. A visszaszámláló, megemlítve a raktáron lévő vagy vásárolt áruk számát, több órás kedvezményt, csak egy napra szóló különleges ajánlatokat, valamint más technikákat tökéletesen működik mindenkor.

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan állítsuk be a hatékony keresési hirdetéseket Yandex.Yandex. közvetlen 2021-ben

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине

    : Citrusfélék

    Ez a technika akkor is hasznos, ha hangsúlyozni kell, hogy az árut gyorsan, például két órán belül vagy másnap szállítja.

    #12. Ne hagyja figyelmen kívül az értékesítés előtti és keresztértékesítéseket

    Azt akarod, hogy az emberek többet vásároljanak tőled? Használjon további értékesítéseket az átvétel növeléséhez. Ebben az esetben hasonló termékeket kínálhat, vagy drágább terméket adhat el. Tipikus példák: 1+1=3, a blokkok “hasonló termékek”, “ezzel is vásárolni”.

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине

    : Citrusfélék

    Keresztértékesítés-további és kapcsolódó termékek, például kiegészítők értékesítése.

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине

    #13. Munka elhagyott kosarakkal

    A termékek több mint 50% – a a kosarakban marad. Az emberek jönnek egy online áruházba, választanak egy terméket, hozzáadják a kosárba, de nem fizetnek. Ennek sok oka van: a mindennapi ügyek elterelik őket, más oldalakon árazzák őket, fizetést várnak. De néhány felhasználó visszaküldhető! E-mail hírlevelek és remarketing Nagy erre.

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине16 : 4Fresh

    #14. Előugró ablakok végrehajtása

    Igen, a felbukkanó ablakok mindig bosszantóak, de jó célra használhatók. A pop-up átlagos konverziós aránya körülbelül 3%. Vagyis a 100 felhasználó közül, akik látják a felbukkanó ablakot, három hajtja végre a cél műveletet.

    Pop-up lehet használni, hogy megjelenítse:

    • promóciók és kedvezmények;

    Az alábbiakban néhány példa található.

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине

    : Citrusfélék

    19 приемов для увеличения продаж в интернет-магазине

    Friss cikkek

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában