More

    18 reklám, amelyet a márkák karácsonykor és újévkor adtak ki

    A kilépő 2020 nehéznek bizonyult: a járvány bezárt minket otthonainkba, a társadalmi távolság megváltoztatta a kommunikációnkat. Az év eseményei abban a reklámban tükröződtek, amelyet a márkák készítettek az újévre és a karácsonyra.

    Likney válogatott olyan ünnepi videókból, amelyek szomorúvá és boldoggá teszik Önt, és bizonyos esetekben mindent elhagy, és szaladgál ajándékokat vásárolni családjának és barátainak.

    Figyelem! Készítsen elő zsebkendőket minden esetre. Egyes hirdetéseket lehetetlen könny nélkül megnézni.

    1. John Lewis

    John Lewis brit kiskereskedő karácsonyi hirdetése minden évben a legjobbak közé tartozik. Idén a márka nem tért el a hagyományoktól, és közzétett egy videót a szerelemről, amelyet mindannyian megoszthatunk másokkal.

    2. McDonald's

    Az ünnepek előtt a McDonald's úgy döntött, hogy emlékeztet minket arra, hogy még egy tüskés tinédzsernek is van belső gyermeke, és az újévi varázslat egyesítheti a különböző generációk embereit.

    A felhasználók véleménye megoszlott: egyesek lelkesedéssel vették, és beismerték, hogy sírtak nézés közben, mások komornak és nyomasztónak tartották a reklámot. Hogy vagy?

    3. IKEA

    Az orosz IKEA arra ösztönözte a fogyasztókat, hogy gondolkodjanak el a felelős fogyasztásról az új évben. A meg nem fogyasztott étel leesik az égről, és visszaadja az embereknek azt, amit az ünnepekkor kidobnak.

    4. Tesco

    A brit Tesco hálózat kiszámította: egy olyan év után, mint 2020, nem maradt “a huncutok listája”. Mindenki kényeztetni tudja és kell is magát ezeken az ünnepeken.

    A videó készítői beszámolnak arról, hogy a reklám forgatókönyvének megírásakor több valós történetet készítettek a fókuszcsoport résztvevőiről.

    5. Rengeteg

    Várja az ünnepeket, hogy összejöjjön családjával? A Plenty papírtörlő-készítő úgy döntött, hogy megmutatja, milyen lehet. Az egy házban összegyűlt közeli emberek káoszt és rendetlenséget okoznak. De a szerelem mindent meghódít, különösen, ha kéznél vannak a törülközők.

    6. Xfinity

    Az Xfinity telekommunikációs cég Steve Carrell színészt meghívta egy karácsonyi hirdetés forgatására, amely ezúttal Mikulásként reinkarnálódott. Miután összegyűjtötte az elfeket egy találkozóra a Zoomban, a Mikulás bejelentette, hogy a rendszeres ajándékok ebben az évben nem fognak működni, és arra kérte őket, hogy találjanak ki valami szokatlant. Ennek eredményeként a dobozok a karácsony megfoghatatlan szellemét tartalmazták: a nagymama süteményeinek illatát, a nagynénéd érzéseit az arcodon, az ismerős nagyapai történetek és még sok minden mást.

    OLVASS TOVÁBB:  Fontos a héten: a távvezérlés előnyei és az újévre szóló végtelen hívások a Zoom felé

    Hogy mi jött ebből a vállalkozásból, lásd alább.

    7. Kohl's

    A Kohl's kiskereskedő videójában nem kerülte el a világjárvány és a társadalmi elhatárolódás okozta problémákat sem. Egy kislány és felnőtt szomszédja úgy kommunikálnak, hogy egymásnak mutatnak jegyzeteket a házuk ablakaiból.

    Idén más a helyzet. Míg korábban játékokra és technológiára vágytunk, most sokkal inkább boldogságra, megértésre és kedvességre vágyunk, mint valaha. Az együtt töltött idő pedig a legjobb ajándék az összes között – áll a videó leírásában.

    8. Amazon

    A bemutatónak a járvány és az összejövetel tilalma ellenére is folytatódnia kell – mondta az Amazon. A társaság egy balerináról forgatott történetet, amelynek terveit karantén tette tönkre. De ilyen helyzetekben sem szabad feladni. A show-nak folytatódnia kell.

    OLVASS TOVÁBB:  7 szabály segít a munka és az élet egyensúlyának kialakításában. Szakértői tanács

    9. TK Maxx

    A TK Maxx komikus hirdetést lőtt. A videóban a társaság mutatott egy házi kecskét, aki az egyetlen volt az ünnepre készülve és felöltözve. A vállalat úgy véli, hogy “a mi évünk végén mindenki megérdemli, hogy különlegesnek érezze magát”. Nehéz ezzel nem érteni egyet.

    10. Etsy

    Ha a világjárvány miatt nem tud találkozni családjával és a családjával tölteni az ünnepeket, ajándékokat küldhet mindenkinek, akit érdekel. Erre emlékeztet bennünket az Etsy, amely egy kézzel készített termékek értékesítésére szakosodott oldal.

    11. Macy's

    Mit lehet kapni apunak karácsonyra? Még a legegyszerűbb dolog is megtörténhet. Miután váratlanul reinkarnálódott apa, a lánya megértette, milyen ajándék lenne az apa számára ideális.

    12. Aldi

    Az Aldi üzletlánc újabb történetet adott ki egy Kevin nevű sárgarépáról. Ezúttal Kevin próbál hazajutni karácsonyra. Az ösvény nem volt egyszerű: akadályokkal sövénnyel lovagolni, a Mikulás szánjában utazni. A végén újra összeáll a sárgarépa család, megmentésre kerül az ünnep.

    OLVASS TOVÁBB:  Online üzleti promóció: 5 hatékony módszer 2021-ben

    13. Deliveroo

    A Deliveroo élelmiszer-szállító hálózat reklámfilmjének nincs drámája és nincs összetett cselekménye. De van egy jól felvett kép, egy jól bemutatott ajánlat és kiváló zenei kíséret.

    14. Coca-Cola

    A Coca-Cola Russia nemcsak arra emlékeztet minket, hogy “eljön az ünnep”, hanem segít abban is, hogy közelebb legyünk egymáshoz. A vállalat elindította a # Be Closer kampányt, és egy újévi videót forgatott. Ebben egy apa megpróbálja eljuttatni a lányától a levelet az Északi-sarkon lévő Mikuláshoz.

    Szokás szerint a történet nem nehézségek nélküli, de a végén boldog véget érünk el.

    “Úgy tűnik, életemben először könnyekig tört át a reklám” – “majdnem sírtam. Ez a legjobb reklám! ” – írták a kommentek a nézők. Hogy vagy?

    15. Microsoft

    A Microsoft videó főszereplője a kutya. A tulajdonosok figyelmének megvárása nélkül a kutya elalszik, és a Microsoft termékek csodálatos világában találja magát: repülővel repül, Minecraftot játszik, a Microsoft Teams-ben más kutyákkal is felhív, és még a gyepen is fekszik a Windows képernyővédőjén.

    16. Campbell's

    Campbell egy történetet forgatott egy fiúról, aki otthon ül, és nem tud kimenni sétálni, mert eltörte a lábát. Még jó, hogy vannak olyan barátok, akik megvakítanak egy hóembert érted, és te levessel is megkényeztetheted őket.

    17. Erste Csoport

    Az Erste Bank karácsonyra megható történetet forgatott egy magányos volt zenészről, Edgarról, aki egy idősek otthonában él. A körülötte lévők részvétele és gondozása segített boldoggá tenni Edgart.

    18. Nagy Ormond utcai kórház

    Minden beteg gyermeknek képesnek kell lennie arra, hogy otthon töltse az ünnepeket. Erre emlékeztet a Great Ormond Street Hospital és jótékonysági kampányt indít, hogy minél több fiatal beteg családjával együtt ünnepelhesse a karácsonyt.

    Melyik hirdetés tetszett a legjobban? Oszd meg a kommentekben!

    Friss cikkek

    A Yandex folytatja harcát az Afisha védjegyért

    A Yandex öt új szellemi tulajdonjogi pert indított a Rambler Group ellen. Amint arról az Interfax beszámolt, január 15-én a Yandex öt új...

    Hogyan működik az Instagram ajánlási rendszer

    Az Instagram algoritmus fejlesztője, Amog Mahapatra cikket publikált, amelyben a különféle ajánlások értékéről és a közösségi hálózat ajánlási rendszerének működéséről beszélt. Az ilyen rendszerek...

    A YouTube továbbra is kísérletezik áruk értékesítésével

    A fejlesztők bejelentették egy új funkció tesztelésének megkezdését az áruk videó útján történő vásárlásához. Egy kísérleti projekt részeként a YouTube több tartalomkészítőjét is...

    A Mail.ru Group-ot és a Yandexet monopóliumellenes törvények megsértésével vádolják

    Az Internetes Szerzői Jogvédelem Egyesülete (AZAPI) ellenzi őket. Az AZAPI panaszt tett az Eurázsiai Gazdasági Bizottságnál (EGK) a Yandex és a Mail.ru Group...

    A Google megerősítette az altémák elindítását a rangsorban

    Ez segít diverzifikálni a SERP tartalmát. A Google még 2020 októberében jelentette be az altémákat a Search On rendezvényen. Danny Sullivan elmondta, hogy...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában