Olyan sok vers, regény, film és szerelmes dal található a világon, de a hirdetésekre (amelyek néha szintén műalkotásokra hasonlítanak) nincs annyi példa.
Javítsuk ki: nézzük meg, hogy a márkák milyen hirdetéseket indítanak a Facebookon és az Instagramon Valentin-napra.
A Skyeng kínálja szókincsének bővítését:
Forrás: Skyeng
A Tutu.ru mindenkinek gratulál a nárcisztikus naphoz:
Forrás: Tutu.ru
Az Avito érdekes statisztikákat oszt meg:
Forrás: ” Avito “
Az ELama meleg fogadtatással és promócióval várja az affiliate program új tagjait:
Forrás: eLama
A Lancôme felajánlja, hogy bemutatja a másik jelentős tematikus készletet:
Forrás: Lanc? Me
Az “Read-gorod” a könyvbarátok hónapjaként hirdeti meg a februárt:
Forrás: ” Chitay-gorod “
Az Amediateka nyaralási kedvezményt ad:
Forrás: Amediateka
Ez a Cofix álláspontja:
Forrás: Cofix
A MegaFon egész februárban a szerelemről beszélt:
Forrás: ” MegaFon “
Pyaterochka hirdetései a Szerelem beszúrása stílusban vannak:
Forrás: ” Pyaterochka “
A BORK rendelkezik egy bevált módszerrel a lehetséges ajándékok bemutatására:
Forrás: BORK
Yota javaslatot tesz mindenki számára, aki nem akarja egyedül megünnepelni a Valentin-napot:
Forrás: Yota
És a “TSEKH85” ízletes valentint tartalmaz:
Forrás: ” TSEKH85 “
Nos, hol tehetünk macskák nélkül:
Forrás: Aviasales
Az anyagokban még több példát találhat a hűvös hirdetésekről:
- ” Milyen hirdetések jelennek meg ezen a nyáron? “
- ” Internetes hirdetések új környezetben: 12 forgatókönyv és 60 hirdetési példa .”