More

    13 hiba, amely megöli az online áruház konverziós arányát

    Valószínűleg legalább egy hibát talál.

    A SEO-Impulse cég az online áruházak leggyakoribb hibáiról beszél, amelyek megakadályozzák az ügyfelek vásárlását, valamint a webhely pénzt keresését. Az online vásárlásokra érkező felhasználó viselkedési forgatókönyve nem függ a választék mennyiségétől. Az összes e-kereskedelmet egy bizonyos értékesítési csatorna jellemzi, amelynek saját jellemzői vannak. Nézzük meg, hol a webhely tulajdonosai leggyakrabban hibákat követnek el.

    1. Keressen egy kullancsot

    A felhasználók 45% – ánál az értékesítési csatorna első szakasza a kereséssel kezdődik. Ez jellemző azokra az üzletekre, ahol több mint 2000 SKU van a választékban. Véleményünk szerint a keresésre csak a keresőmotorok kisebb rangsorolási tényezőjeként van szükség. A jó e-kereskedelem érdekében a keresés nagyszerű eszköz az átváltási árfolyamok emelésére. A keresés tervezésének szabályai:

    • Ki kell emelkednie a fő fejléc hátterében — nagy vizuális súlyúnak kell lennie

    • Output tippek után három betű bemenet egy húr

    • A Keresés gomb megnyomása előtt azonnal jelenítse meg a legfontosabb termékeket és/vagy kategóriákat az eszköztippekben

    • Vegye figyelembe a szóalakokat és a transzliterációt

    • Kimeneti releváns válaszok

    • Keresés csak az “eredmények megjelenítése” gombra vagy hasonlóra kattintva

    Köszönjük a Yandex fejlesztőinek. Metrica, aki külön célt hozott “Keresés” a célok panelen. Megértik ennek az eszköznek a jelentőségét.

    13 ошибок, которые убивают конверсию вашего интернет-магазина

    A Yandex szabványos “Webhelykeresési” célja. Metrica

    Még akkor is, ha nincs telepítve keresési lekérdezés-nyomkövető rendszer, ezt most megteheti a Yandexben. Metrica szakasz: Standard jelentések → tartalom → URL paraméterek szerint

    13 ошибок, которые убивают конверсию вашего интернет-магазина

    A webhely keresősávjában megadott felhasználói lekérdezések elemzése

    A jó keresésre példát kell találni a nagy piacokon:

    13 ошибок, которые убивают конверсию вашего интернет-магазина

    Keresés az oldalon ozon.ru

    2. Példa a “minden eszköz” áruház webhelyéről»:

    13 ошибок, которые убивают конверсию вашего интернет-магазина

    Keresés az oldalon vseinstrumenti.ru

    2. Életek szűrése a kereséstől elkülönítve

    A legtöbb CMS rendszer elválasztja a keresést a katalógustól. Az 1C-Bitrix, a nyitott kosár, a Drupal és mások a dobozból pontosan így működnek. A keresés megfosztja az Ügyfelet a rendszeres könyvtár szabványos funkcionalitásától:

    • A szűrő

    • Rendezési lehetőségek

    • Összehasonlítások

    Például 500 “dj controller”termék van. Hogyan tudja a felhasználó eldönteni, melyik a jobb, ha csak beírta a “dj vezérlő”kifejezést a keresésbe?

    13 ошибок, которые убивают конверсию вашего интернет-магазина

    Helytelen keresés végrehajtása – hiányzó katalógus funkciók

    3. Szűrés prioritások nélkül

    Az online áruházak esetében az 1C-vel való integráció jellemző. Innen a termékjellemzők ki vannak töltve, majd ezekből az attribútumokból szűrési kijelölések alakulnak ki. Ez logikus és kényelmes. A probléma az, hogy a végfelhasználók ritkán használják ezeket a jellemzőket. Valószínűleg nem is tudnak róluk, de az üzletek továbbra is kínálnak szűrést az ügyfelek számára kevéssé hasznos termék tulajdonságai alapján.

    Tekintsük az okostelefon példáját. Ez a termék több tucat jellemzővel rendelkezik, de számos olyan paraméter van, amelyet nem lehet a szűrőbe kibocsátani:

    • A védelem mértéke

    • Merítés a vízbe, hogy a mélysége (m)

    • Tömeg (g)

    • Beszélgetési idő (h)

    • Bluetooth Modul Verzió

    • Digitális Zoom

    Nehéz elképzelni, hogy egy személy vásárol egy telefont a súlya vagy a Bluetooth modul verziója alapján. Meg kell osztani a paramétereket a szűrőben lévő paraméterekre, valamint azokra, amelyek csak a kártya jellemzőiben maradnak.

    4. Túlzott adatok a szűréshez

    Ez a probléma az előző bekezdésből következik, gyakran be van ágyazva az 1C adatbázisba. Térjünk vissza az okostelefonokhoz, és vegyük szűrési paraméterként az akkumulátor kapacitását. Ez egy fontos tulajdonság, amelyet be kell vonni a listázási oldalak szűrésébe, de több tucat kapacitásérték lehet. A végfelhasználó számára nincs alapvető különbség — a kapacitás 3300, 3330 vagy 3350 mAh. 

    A bolt számára rossz lehetőség az összes attribútum csoportosítása nélkül:

    • 3300 mAh

    • 3330 mAh

    • 3335 mAh

    • 3350 mAh

    • 3400 mAh

    • 3450 mAh

    Egy jó lehetőség az, hogy az összes numerikus paramétert egy tartományba csoportosítsuk:

    • 3000-3500 mAh

    • 3500-4000 mAh

    • 4000-4500 mAh

    13 ошибок, которые убивают конверсию вашего интернет-магазина

    Jó megvalósítási lehetőség a numerikus értékek csoportosításával

    És nem kell ezt tenned.:

    13 ошибок, которые убивают конверсию вашего интернет-магазина

    Sikertelen példa a numerikus paraméterek szerinti rendezés végrehajtására

    5. A választás paradoxonja

    Az E-kereskedelmi projektek több ezer terméket tartalmazhatnak minden kategóriában. Még a szűréssel is több száz ajánlat lesz, és nehéz választani közülük. Készítsen belső címkéket a kiválasztott termékekre, amelyek felhívják a felhasználó figyelmét. Például ezek:

    • Az értékesítés sikere

    • Vásárolt több mint 1000 alkalommal

    • Több mint 50% kedvezmény%

    • A vásárlók választása

    • A legtartósabb

    A megvalósítás különböző módon lehetséges, de így vizuálisan azonosíthat egy bizonyos termékcsoportot — a legnépszerűbbet vagy azokat, amelyeket először el kell adni. Ezután a szükséges paraméterek szűrése után a Felhasználó több címkével ellátott terméket fog látni, majd figyeljen rájuk.

    Példa a vízszállítási helyről:

    13 ошибок, которые убивают конверсию вашего интернет-магазина

    Példa a megadott termékek kiválasztására egy online áruházban

    6. Szűrési eljárás

    Hiba a használhatóság szintjén, amelyben még a nagy e-kereskedelmi vállalatok is bűnösek. Ha vannak numerikus értékek, azokat alapértelmezés szerint az első számjegy szűri-a személy pedig növekvő sorrendben keres. Így, ha a telefon memóriájának mennyiségét választja, akkor az alapértelmezett szűrési értékek az alábbiak szerint kerülnek kiadásra:

    • 1 gb

    • 16 gb

    • 2 gb

    • 32 gb

    • 4 gb

    • 64 gb

    • 8 gb

    Ez a paraméterválasztás nem túl kényelmes a felhasználó számára. Így sokkal kényelmesebb az információk olvasása:

    • 1 gb

    • 2 gb

    • 4 gb

    • 8 gb

    • 16 gb

    • 32 gb

    13 ошибок, которые убивают конверсию вашего интернет-магазина

    Sikertelen példa a numerikus paraméterek szerinti rendezésre

    7. A szűrőparaméterek egyszerű kiválasztása

    A jellemzők nagy választékával vizuális súly szerint kell rangsorolni őket. Mit kell tennie ehhez:

    • A legfontosabb paramétereknél jelenítsen meg több attribútumot a kibővített formában, valamint az “összes megjelenítése” gombot. Ha rákattint, az összes érték bővül;

    • A kevésbé jelentős kijelölések elrejtése, valamint a kattintásra történő megnyitáshoz való hozzáférhetővé tétele;

    • A” Show “és a” Reset ” szűrőválasztó gombok mindig láthatóak;

    • Keressen azokon a szűrőparamétereken belül, ahol több mint tíz attribútum van.

    13 ошибок, которые убивают конверсию вашего интернет-магазина

    Kényelmes szűrési lehetőségek az “összes eszköz” webhelyen»

    8. Nincs szűrés kézbesítéssel

    A 3000 rubelig terjedő termékek esetében a szállítási sebesség fontos szerepet játszik. A tizedik Webmesternél a Yandex képviselői bejelentették egy tanulmány adatait, amely szerint az alacsony költségű szegmensekben történő vásárlások 40% — a nem fejeződik be a szállítási problémák miatt-feltételek, költségek, a PVZ ütemezése, nincs megfelelő módszer.

    Ha különböző szállítási időkkel vagy különböző módszerekkel rendelkezik a különböző termékekhez, jelenítse meg őket a szűrő paramétereiben. Ez lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy azonnal szűkítse a választást, ha az időzítés fontos számukra. Itt ugyanaz, mint a 4. pontnál-csoportosítsa a választásokat:

    • Ma

    • Holnap

    • Legfeljebb három napig

    • 3-5 nap

    • Több mint 5 nap

    • A megrendelés szerint

    9. Milyen kritériumok alapján történik a szűrés?

    A felhasználó kiválasztja a szűrő opciót, majd a “Show”gombra kattint. Ennek eredményeként megjelentek a termékek, de nem mentették őket a szűrőbe, és nem vizuálisan kiemelték, hogy mely paraméterek szűrték őket. Ha a vevő három paramétert választott ki, majd rájön, hogy kiválasztása túl szűk, akkor a lehető legegyszerűbben távolítsa el egy vagy több szűrőparamétert. Néhány üzletben emlékeznie kell arra, hogy mi volt az eredeti választás. Az alábbiakban néhány jó példa található:

    13 ошибок, которые убивают конверсию вашего интернет-магазина

    A kiválasztott szűrőszűrő paraméterek kimenete ozon.ru

    OLVASS TOVÁBB:  A Google saját vállalkozásának új jelentése van

    Friss cikkek

    Kommunikációs csatornák a vendéggel az étteremben. Ami fontos, hogy ne felejtsük el

    A kommunikáció nem csak a szavaid és gondolataid szóbeli kifejezése. A kommunikáció marketing is lehet: amikor a promóciós anyagok, a menüben kiválasztott kifejezések...

    Mit tettünk egy olyan helyzetben, amikor egy versenytársat a mi költségünkre népszerűsítettek

    A versenytársak különbözőek. Ügyfelünk-a turistaosztály házának fejlesztője - nagyon leleményes volt. Kitalálta, hogyan reklámozhatja tárgyait hirdetési kampányainkon keresztül.  Elmondjuk a történetet arról,...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában

    OLVASS TOVÁBB:  A Yandex megosztotta a videohosting fejlesztésének terveit 2021-ben