More

    10 trendek létrehozása logók 2021

    Milyen logók tűnnek relevánsnak ma? Milyen modern eszközök segíthetnek közvetíteni a márka karakterét? Az online logo creation service Logaster szakemberei tanulmányozták a 2021-es trendeket. 

    1. Tömörség 

    Simplex és Intel, Ercilla és Carers Trust. A márkák egyenként megszabadulnak a felesleges részletektől: grafika, szlogenek és más feliratok. A minimalizmus trendje néhány évvel ezelőtt megragadta az egész világot, még mindig releváns. Ha még nem egyszerűsítette le a logót, javasoljuk, hogy most tegye meg: távolítsa el azokat a részleteket, amelyek nem hordoznak semmilyen jelentést, egyszerűsítse a betűtípust és a grafikát. 

    2. Egyéni betűtípusok 

    A merész tipográfia csak kreatív projektekhez alkalmas? Egyáltalán nem. 2021 lehetővé teszi, hogy bővítse a határokat, majd alkalmazza ezt a trükköt minden márkára. A szokatlan vonalakkal és atipikus betűelrendezéssel rendelkező betűtípusok garantáltan felhívják a potenciális ügyfelek figyelmét, és elmondják az üzlet egyéniségét. Ennek a technikának a fő titka a könnyen olvasható betűtípusok kiválasztása, akárcsak a Deep Purple, a Swoon Mixers vagy a Hyber. 

    10 трендов в создании логотипов в 2021 году

    3. Gradiens 

    Figyeljük meg, milyen sima a színátmenetek a film adatbázisban, autizmus beszél, vagy Globoplay logók. A színátmenetek egyre kevésbé észrevehetők, ami a térfogat és a mélység hatását eredményezi. Gondolj arra, hogy mely árnyalatok tükrözik legjobban a márka karakterét. De ne felejtsük el, hogy a gradienst nyomtatás közben nehéz közvetíteni: ezekben az esetekben jobb A logó egyszerűsített változatának kidolgozása. 

    OLVASS TOVÁBB:  Miért nem működik a célzott reklám: hibákat keres és javít

    10 трендов в создании логотипов в 2021 году

    4. Befejezetlen vonalak 

    Ez a technika különösen jó a szöveges logókhoz. Úgy tűnik, hogy a márkanév írásához használt toll kifogy a tintából. A feliratok középen szakadhatnak, mint a tengerész, homályos betűkkel, mint a Tudósban, vagy a betűk részei nélkül, mint Sartorius. Az alulbecslés további figyelmet fordít a logóra, és segít emlékezni rá, de csak akkor, ha a szavak olvashatók. 

    10 трендов в создании логотипов в 2021 году

    5. A szimbólumok rendetlensége 

    A trend korlátlan lehetőségeket nyit meg a kreativitás számára. Duplikált elemek, mint a Skyeng, réteg színek, mint több, vagy kombinálni a különböző formák, mint a Spot. Amikor létrehoz egy design, ne feledje, a pszichológia, a formák, színek. Így nem csak az eredeti logót kapja meg, hanem a kívánt üzenetet is továbbíthatja a célközönségnek. 

    10 трендов в создании логотипов в 2021 году

    6. Negatív Tér 

    Gondoljon arra, hogyan használhatja a szabad helyet a logó szimbólumain belül vagy körül. Például Arnott csoportja az “A”betűt egy többszínű madár profiljává változtatta, a WST pedig az “S” görbét használta, hogy egy biliárdasztal fölé hajló embert ábrázoljon egy dákóval. Az ilyen technikák további jelentést adnak a logónak, bemutatva a márka kreatív jellegét. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet megtalálni és elemezni a YouTube versenytársait

    10 трендов в создании логотипов в 2021 году

    7. Szuper vékony vonalak 

    A logók a lehető legösszetettebbek és elegánsabbak, mintha vékony ceruzával húznák őket. Az egy színben készült minimalista grafika nagyon könnyen méretezhető és használható mind az interneten, mind a nyomtatáskor. Annak érdekében, hogy a logó személyiség legyen, megszakíthatja a betűket, mint a gyakorlat, vagy hozzáadhat geometriát, mint például A Yema. 

    OLVASS TOVÁBB:  Hogyan lehet sajtóközleményt írni közzé

    10 трендов в создании логотипов в 2021 году

    8. Szándékos Káosz 

    A trendek előnyben részesítik a határokat. Rendezzük el a betűket egy létrán, mint például a Pueo, szétszórjuk a rövidítő elemeket, mint például a CETT, vagy fejjel lefelé fordítsuk őket, mint a Savannah Filharmonikusok. Így minden logó eredetibb és dinamikusabb lesz. De ahhoz, hogy a márka felismerhető maradjon, ne feledje: a logónak olvashatónak kell lennie. 

    10 трендов в создании логотипов в 2021 году

    9. Harmónia 

    Azok a vállalatok, amelyek nem alkalmasak merész és merész technikákra, biztosan szeretik az egyensúly trendjét. Vegyük például Autoaibe, Denver Művészeti Múzeum, vagy előre: gondoskodjon az elemek szimmetrikusan használja tömör tipográfia. Az ilyen logók könnyen alkalmazkodnak minden médiához. 

    10 трендов в создании логотипов в 2021 году

    10. Monogramok 

    Annak érdekében, hogy a klasszikus technika trendszerű legyen, adja hozzá az aktuális eszközöket. Tehát a Gmail frissítette a logót színátmenetekkel, konzervatív-negatív tér használatával, Dolby-grafika lejátszásával. 

    10 трендов в создании логотипов в 2021 году

    A Modern trendek nagyon rugalmasak, lehetővé teszik, hogy kiválassza a megfelelő módszert minden vállalkozás számára. Gondoljon arra, hogy milyen üzenetet szeretne közvetíteni a potenciális ügyfeleknek, majd válasszon a probléma megoldására szolgáló eszközök listájából.

    Friss cikkek

    Hogyan lehet felismerni egy kattintást a Yandexben.Közvetlen és védje meg magát tőle

    A "Video Cheat Sheet on Internet Marketing" egy speciális projekt, amelyet a SEOnews és az eLama service indított el. A projekt részeként megosztjuk a...

    Hogyan lehet pénzt kivonatok: áttekintést a partner program a projekt”mindent át!”

    Partner anyaga Természetesen annak érdekében, hogy pénzt keressenek az esszékre, nem szükséges saját maga írni őket. A cikk a partnerprogramokból származó...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában