More

    10 cikk, ami nélküled szomorú volt ebben az évben

    Míg mindenki válogatja a legnépszerűbb anyagokat, úgy döntöttünk, hogy megosztjuk azokat a kiadványokat, amelyek az Ön figyelme nélkül mentek el idén. Ezek olyan cikkek, útmutatók és esetek, amelyek nélküled szomorúak voltak (a nézetek száma erre utal). Annak érdekében, hogy a gyűjtemény minél relevánsabb legyen, kizártunk belőle híreket, válságellenes anyagokat, cikkeket a Halloweenről és a Fekete Péntekről.

    PS Az ünnepek után elolvashatja az anyagokat (de jobb, ha most könyvjelzővel látja el).

    Hogyan lehet olyan terméket létrehozni, amelyet az ügyfelek nagyon szeretnének: az eLama élmény

    Elmondjuk, hogyan fejlesztették ki az új eLama eszközöket: hogyan választották a koncepciót, milyen nehézségekkel kellett szembenéznünk és milyen következtetéseket vontunk le.

    És ne felejtsd el megismerkedni a cikk főszereplőjével – az új termékkel, az eLamával.

    Olvasd el az anyagot →

    Hogyan indíthat és optimalizálhat hirdetéseket a TikTok-on – a funkciók megértése

    Nikita Kravchenko, az ELama evangélista részletesen beszél a TikTok Ads hirdetési kampányok felállításának és optimalizálásának árnyalatairól. Ha pedig könnyebb tanulnod a video oktatóanyagokból, akkor nézd meg a speciális projektet.

    Fedezze fel az útmutatót →

    Amit tudnia kell a Google Optimize használatakor: 5 tipp

    Kitaláljuk, hogyan kísérletezhet a Google Optimize szolgáltatással:

    • mit, hogyan és mikor kell tesztelni;
    • hogyan lehet elemezni az eredményeket.

    Tanuljon meg együtt dolgozni a Google Optimize programmal →

    Az országválasztástól kezdve az első vásárlókig: hogyan hozza termékét a nemzetközi piacra

    Megosztjuk saját tapasztalatainkat, és elmondjuk, hogyan:

    • megérteni, mely piacokkal érdemes együtt dolgozni;
    • készítsen tervet;
    • keresse meg az első ügyfeleket;
    • kommunikálni a felhasználókkal.
    OLVASS TOVÁBB:  2020 eredményei: trendek és újdonságok a reklámrendszerekben és az eLamában

    További információ →

    Hogyan segíti az eLama nyelvi generátor az online áruházakat a Yandex és a Google termékeinek reklámozásában

    Eset ügyfelünk és a linguo generátor tapasztalatairól. Ellenőrizze, hogy fut-e online webáruház hirdetése: megmutatjuk, hogyan lehet ezt gyorsabban és könnyebben megtenni.

    Óraház →

    Hogyan tudják az internetes reklámszakemberek abbahagyni a robotoktól való félelmet és rájuk háríthatják rutinfeladataikat

    Konstantin Naychukov, az ELama evangélista megvizsgálja az eseteket, és elmagyarázza, hogyan egyszerűsítheti a munkát a Facebook-hirdetések automatikus szabályainak felhasználásával.

    Olvassa el a cikket →

    Dinamikus hirdetések elindítása a Facebook hirdetéseken

    Nézze meg részletes bemutatónkat: Itt mindent meg kell tudnia, hogy elkezdhesse a dinamikus hirdetést a Facebook-hirdetéseken.

    OLVASS TOVÁBB:  Szilveszteri reklám - Útmutató marketingszakembereknek

    Fedezze fel és futtassa →

    Hogyan kereshetnek többet a reklámügynökségek a belső folyamatok optimalizálásával

    Hasznos cikk a digitális ügynökségek vezetőinek és alkalmazottainak. A folyamatok optimalizálását a polcokra tesszük: miért van rá szükség, hol kezdjük, hogyan segít többet keresni.

    A folyamatoptimalizálás megértése →

    Hogyan kell hozzáértően működni az automatikus Google Ads stratégiákkal – esettanulmány eLama

    Ha még nem próbálta ki a Google Ads automatizált stratégiáit, akkor itt az ideje. Az eLama ügynökség esetében pedig beszéltünk az automatikus stratégiák jellemzőiről és megosztottuk tapasztalatainkat.

    OLVASS TOVÁBB:  Jelentés létrehozása a Google Data Studio szolgáltatásban az eLama segítségével: második rész

    Eset, eset, eset →

    Internetes hirdetések és törvények: mit kell tudni egy szakembernek, és mit nem szabad megtenni

    Összegyűjtötte az anyagban azokat a főbb törvényeket, amelyeket érdemes tanulmányozni, mielőtt az interneten hirdetést indítanának. És elemeztük azokat a hibákat is, amelyeket a kezdők gyakran elkövetnek.

    Tartsa a kapcsolatot →

    És itt vannak azok az anyagok, amelyek decemberben jelentek meg. Nem szomorúak, de csendesen várnak rád.

    • Új év és új valóság: mit terveznek a digitális ügynökségek és szabadúszók
    • PPC trendek és előrejelzések 2021-re
    • A Google adaptív vizuális hirdetések áttekintése és testreszabási irányelvek
    • Natasha, mindent teszteltünk: hogy mémek legyünk-e vagy sem a hirdetésekben
    • Jelentés létrehozása a Google Data Studio szolgáltatásban az eLama segítségével: második rész
    • Normál negatív kulcsszólisták a Yandex.Direct számára: mik ezek és miért van szükség rájuk
    • Új Instagram Guides formátum – áttekintés, utasítások és példák
    • Három módon lehet szórakoztató videókat készíteni a közösségi médiához kamera és személy nélkül
    • Miért vannak az evangélisták és hogyan lehet megtalálni őket?
    • A Yandex.Metrica beállítása egy online áruház számára: tiszta jelentések készítése saját kezűleg

    Alacsony ajánlatok, magas konverziók, nagy költségkeretek és boldog év!
    A lényeg, hogy ne szomorkodj 🙂

    Friss cikkek

    A Yandex folytatja harcát az Afisha védjegyért

    A Yandex öt új szellemi tulajdonjogi pert indított a Rambler Group ellen. Amint arról az Interfax beszámolt, január 15-én a Yandex öt új...

    Hogyan működik az Instagram ajánlási rendszer

    Az Instagram algoritmus fejlesztője, Amog Mahapatra cikket publikált, amelyben a különféle ajánlások értékéről és a közösségi hálózat ajánlási rendszerének működéséről beszélt. Az ilyen rendszerek...

    A YouTube továbbra is kísérletezik áruk értékesítésével

    A fejlesztők bejelentették egy új funkció tesztelésének megkezdését az áruk videó útján történő vásárlásához. Egy kísérleti projekt részeként a YouTube több tartalomkészítőjét is...

    A Mail.ru Group-ot és a Yandexet monopóliumellenes törvények megsértésével vádolják

    Az Internetes Szerzői Jogvédelem Egyesülete (AZAPI) ellenzi őket. Az AZAPI panaszt tett az Eurázsiai Gazdasági Bizottságnál (EGK) a Yandex és a Mail.ru Group...

    A Google megerősítette az altémák elindítását a rangsorban

    Ez segít diverzifikálni a SERP tartalmát. A Google még 2020 októberében jelentette be az altémákat a Search On rendezvényen. Danny Sullivan elmondta, hogy...

    Kapcsolódó történetek

    HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

    Kérjük, írja be véleményét!
    írja be ide nevét

    Maradjon op - Ge a napi híreket a postaládájában